سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۱۰ زندانی در آذربایجان غربی در آستانه نوروز به مرخصی رفتند

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: در آستانه عید نوروز و پس از بررسی‌های انجام شده ۱۱۰ زندانی در ابن استان از مزایای قانونی و مرخصی بهره‌مند شدند.

ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: کمک به زندانیان در بند که شرایط قانونی را دارند در ایام منتهی به عید نوروز و ماه مبارک رمضان کار بسیار ارزشمندی است.

وی اضافه کرد: در این ایام، بودن سرپرست خانواده در کنار فرزندان و اهل و عیال خود موجبات شادی و خرسندی خانواده‌ها را فراهم می‌کند پس باید با نگاه حمایتی کمک کرد تا بخصوص زندانیان سرپرست خانواده و کسانی‌که استحقاق و شرایط آن را دارند از مزایا و امتیازات قانونی بهره‌مند شده و در کنار خانواده خود باشند.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از همکاران خود در دادگستری و زندان‌های استان برای تشکیل جلسه فوق‌العاده شورای طبقه بندی تقدیر کرد و گفت: امروز پرونده بیش از ۲۷۰ در این شورا مطرح شد و ۱۱۰ نفر از مددجویان از مزایای قانونی مثل مرخصی پایان حبس منجر به آزادی ۶ مورد، آزادی تحت سامانه پابند الکترونیک ۵۹ مورد، آزادی مشروط ۱۲ مورد، تعلیق اجرای مجازات هشت مورد، مرخصی عادی مورد و زندان باز ۲۳ مورد بهره‌مند شدند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.