سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هیچ تصادف منجر به فوتی در استان سمنان ثبت نشده است

استاندار سمنان گفت: از ابتدای موج سفرهای نوروزی تا کنون هیچ تصادف منجر به فوتی در محورهای مواصلاتی استان ثبت نشده است.

هاشمی در بازدید از اداره کل راه داری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان با بیان اینکه خوشبختانه از ابتدای پیک مسافرت‌های نوروزی در جاده‌های استان حتی یک مورد تصادف منجر به فوت ثبت نشده است، تاکید داشت: امیدواریم در دیگر ایام نوروز نیز شاهد ادامه روند سفرهای ایمن برای مسافران باشیم.

وی با بیان اینکه ۶۵۰ کیلومتر از مسیر یک هزار کیلومتری بین تهران - مشهد در استان سمنان واقع است، تاکید کرد: این مسیر به دلیل فقدان جلوه‌های بصری و فاصله زیاد بین شهرها، مستعد خستگی است.

استاندار سمنان با بیان اینکه یکنواختی و چشم‌انداز راه‌ها در استان و خستگی رانندگان به این واسطه، باعث واژگونی و تصادفات است، ابراز کرد: واژگونی بیشترین فراوانی را در بین تصادفات استان به خود اختصاص داده است.

هاشمی همچنین بیان کرد: افزایش مدت ماندگاری مسافر، رفع خستگی از طریق برپایی نمایشگاه‌های محصولات و صنایع دستی و ترغیب به حضور در شهرها در دستور کار است.

وی با بیان اینکه تمامی امکانات استان در راستای خدمت رسانی به زائران بسیج شده است، گفت: عوامل راهداری و پلیس راه و… در تمام جاده‌های اصلی استان مستقر هستند تا در صورت بروز مشکل، بلافاصله وارد عمل شوند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.