سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سالن‌های ادارات چهارمحال و بختیاری برای اسکان اضطراری مسافران نوروزی آماده باشد

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به هشدار‌های هواشناسی درخصوص احتمال بارندگی در نوروز گفت: تمامی سالن‌های دستگاه‌های اجرایی استان برای اسکان احتمالی اضطراری مسافران نوروزی آماده باشد.

علی حیدری سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری در ستاد اجرایی خدمات سفر چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: در آستانه نوروز سامان‌دهی و پاک‌سازی ورودی‌های مرکز استان به‌ویژه از سمت فرخ‌شهر به شهرکرد اقدام مطلوبی بوده است.

وی با اشاره به پیش‌بینی بارش‌های مؤثر در نوروز افزود: نیرو‌های عضو ستاد مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری تا زمان پایان بارش‌ها و تعطیلات نوروزی در آماده‌باش کامل هستند.


بیشتر بخوانید


حیدری تصریح کرد: بخش‌هایی از جاده شهرکرد به شهرکیان به طاقانک در محور ارتباطی شهرکرد به شلمزار به خوزستان برای نوروز آسفالت و در نوروز بهره‌برداری شود.

وی یادآور شد: تمامی مسئولان دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری در تعطیلات نوروز برای خدمات‌رسانی بهتر، سریع‌تر و آسان‌تر به مسافران و گردشگران ورودی به استان در دسترس باشند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری نیز گفت: تاکنون ۵۲ غرفه در استان برای عرضه میوه تنظیم بازار در استان فعال شده است.

برچسب ها: خدمات سفر ، نوروز 1402
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.