خلیل عوضزاده گفت: تیمهای عملیاتی و اتفاقات برق استان به صورت آماده باش کامل در سطح استان حضور دارند تا در صورت بروز هرگونه حادثه احتمالی نسبت به رفع خاموشیهای احتمالی و پایداری شبکه اقدام کنند.
وی با بیان اینکه تمامی خدمات این شرکت به صورت غیرحضوری ارائه میشود، تصریح کرد: برای شهروندان هم استانی بستر ارائه خدمات غیر حضوری فراهم شده تا هر مشترک با نصب اپلیکیشن "برق من" بتواند به صورت غیرحضوری بیش از ۸۵ مورد از خدمات این شرکت از جمله خدمات مرتبط با ثبت خاموشی، اعلام مشکل روشنایی معابر، رفع خطر از تأسیسات مخاطره آمیز، رفع مشکل ولتاژ شبکه برق و خدمات امور مشترکین را ثبت و پیگیری نمایند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: علاوه بر این مشترکان هم استانی میتوانند از طریق تماس تلفنی با سامانههای «۱۵۲۱» خدمات امور مشترکین و «۱۲۱» مرکز فوریتهای برق استان نسبت به ثبت و پیگیری درخواست خود اقدام نمایند.
وی با بیان اینکه مرکز اتفاقات توزیع برق سیستان و بلوچستان در طول سال به صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارد، افزود: شهروندان میتوانند در صورت وقوع مشکلات ناشی از قطعی برق، اتصالی خطوط بـرقرسانی و هرگونه حادثه ایجاد شده در تأسیسات شبکه برق را به سامانه هوشمند مرکز اتفاقات برق استان «۱۲۱» اطلاع دهند تا همکاران این شرکت در کمترین زمان ممکن نسبت به رفع مشکل اقدام نمایند.
عوض زاده گفت: شاخصهای فنی و کیفی از قبیل افزایش قابلیت اطمینان شبکه در مناطق گردشگری، روشنایی معابر اصلی و شریانهای ورودی شهرها از جمله اقدامات مهمی است که با همراهی و همکاری سایر سازمانها و ادارات جهت استقبال از مهمانان نوروزی عملیاتی شده است.