سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع میوه شب عید در سیستان و بلوچستان آغاز شد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان وبلوچستان گفت: توزیع میوه شب عید با هدف تنظیم بازار، جلوگیری از التهاب در خرید و فروش میوه و تعادل بخشی قیمت محصول سیب و پرتقال به عنوان ۲ میوه پرمصرف عید از امروز شنبه در این استان آغاز شد.

سید محمد رضا سیدحسینی اظهارداشت: تامین میوه مورد نیاز شهروندان سیستان و بلوچستان ۲۰۰ تن سیب درختی و پرتقال با کیفیت بسیار مناسب از خارج از استان خریداری و در سردخانه‌ها ذخیره سازی شده بود که از مروز وارد بازار شده است

وی افزود: بیش از ۱۸ مرکز عرضه میوه تنظیم بازار در سطح سیستان و بلوچستان پیش بینی شده و همزمان طرح توزیع میوه بر اساس قیمت مصوب ستاد تنظیم بازاراستان آغاز شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان قیمت میوه‌های عرضه شده تنظیم بازار اعلام کرد و اظهارداشت: هر کیلوگرم سیب درختی ۲۹ هزار و ۸۰۰ تومان و هر کیلوگرم پرتقال ۲۲ هزار و ۸۰۰ تومان به مردم عرضه می‌شود.

وی اظهارداشت: امسال میوه باکیفیت سیب و پرتقال برای توزیع در سیستان و بلوچستان به اندازه کافی و مورد نیاز خریداری و تامین شده که به صورت روزانه در همه ایام تعطیل عید نوروز از سردخانه بارگیری و در مراکز پیش‌بینی شده به مردم عرضه می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.