سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری ویژه برنامه تحویل سال در حرم مطهر شاهچراغ (ع)

ویژه برنامه تحویل سال نو در حرم مطهر شاهچراغ (ع) برگزار می‌شود.

مدیر روابط‌عمومی و امور بین‌الملل حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) گفت: ویژه‌برنامه تحویل سال نو دوشنبه (۲۹ اسفندماه) از ساعت ۲۳ در حرم مطهر شاهچراغ (ع) برگزار می‌شود.

امیرعباس حقیقی گفت: سخنرانی، قرائت دعای توسل، نورافشانی و مدیحه‌سرایی از جمله برنامه‌هایی است که به مناسبت آغاز سال جدید و سال تحویل در حرم حضرت شاهچراغ (ع) برگزار می‌شود.

او گفت: در دو سال گذشته به دلیل شیوع کرونا ویژه‌برنامه‌های سال نو برگزار نشد، اما امسال پیش‌بینی می‌شود که بیش از ۳ میلیون زائر ایام نوروز به این حرم مطهر مشرف شوند.

مدیر روابط‌عمومی و امور بین‌الملل حرم مطهر شاهچراغ (ع) با بیان اینکه علاوه‌بر زائران ایرانی، گردشگران خارجی و زائران از کشور‌های عربی نیز در این ایام به این مکان مقدس مشرف می‌شوند، تصریح کرد: مردم استان و دیگر زائران ۲۴ ساعته در همه روز‌های هفته می‌توانند برای زیارت به این مکان مقدس مراجعه کنند.

او گفت: اجرای نقالی زندگی‌نامه حضرت احمدبن‌موسی (ع) تا دوم فروردین ۱۴۰۲، مسابقات فرهنگی، سخنرانی و مداحی از برنامه‌های ایام نوروز است.

حقیقی همچنین گفت: در ایام ماه مبارک رمضان، مراسم جزءخوانی قرآن با تلاوت قاریان برجسته کشوری و استانی هر روز از ساعت ۱۰:۴۵ در حرم مطهر برگزار و به صورت زنده از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.