سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سهمیه اشتغال گلستان در سال آینده ۲۵ هزار و ۳۸۰ شغل است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان گفت: سهمیه ایجاد اشتغال استان در سال آینده ۲۵ هزار و ۳۸۰ شغل است که انتظار داریم همه دستگاه‌ها در تحقق این تعهد کوشا باشند.

دهنوی امروز شنبه ۲۷ اسفند در ششمین جلسه کارگروه اشتغال استان گفت: تعهد اشتغال استان گلستان در سال ۱۴۰۲ به تعداد ۲۵ هزار و ۳۸۰ شغل خواهد بود.

او ادامه داد: به هیچ عنوان انحراف در آمار اشتغال برای ما پذیرفتنی نیست و همه دستگاه‌ها باید آمار واقعی ارائه بدهند.

دهنوی افزود:در سال آینده سامانه صدور مجوز‌ها راه‌اندازی و اتفاقات بهتری در بخش اشتغال رقم خواهد خورد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان گفت: یکی از اقدامات انجام شده در بخش اشتغال آغاز تدوین سند توسعه کسب و کار در استان گلستان است که انتظار داریم همه دستگاه‌ها همکاری کنند تا این سند تا پایان فروردین ماه سال ۱۴۰۲ نهایی شود.

دهنوی گفت: باید تلاش کنیم تا سال آینده با سال ۱۴۰۱ تفاوت داشته باشد و در عرصه خدمت اقدامات خوبی را برای مردم از خود به جا بگذاریم.

 مدیرکل کار، تعاون و رفاع اجتماعی گلستان نیز در این جلسه از آغاز فرآیند اجرای طرح کالابرگ الکترونیک در استان خبر داد و گفت: این طرح در مرحله اول با همکاری چهار فروشگاه زنجیره‌ای آغاز و به زودی در همه فروشگاه‌ها و اصناف فروش اقلام اساسی گسترش خواهد یافت.

حسینعلی خواجه‌مظفری گفت: در این طرح اقلامی همانند ماست، شیر، تخم مرغ، رو غن، پنیر، ماکارونی، مرغ، قند، شکر و برنج به مردم عرضه خواهد شد.

او گفت: این طرح کاملا اختیاری است و افرادی که یارانه دریافت می‌کنند می‌توانند از این طرح استفاده کنند و بر این اساس افراد در صورت تمایل می‌توانند یارانه ماه بعد خود را نیز با خرید این کالا‌ها استفاده کرده و حتی اگر تمایل دارند می‌توانند بخشی از یارانه را کالا دریافت کرده و بخش باقی مانده را به صورت نقدی در ماه بعد دریافت کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.