سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طرح انتقال آب دریای عمان به خراسان جنوبی در مرحله مسیریابی

استاندار خراسان جنوبی گفت: احداث خط چهار انتقال از دریای عمان به خراسان جنوبی در سال جاری شروع شد و در مرحله مسیریابی است.

 قناعت در دیدار اعضای مجمع نمایندگان طلاب خراسان جنوبی مقیم قم گفت: شرکت تامین آب صنایع و معادن (ایمواسکو) بین نهبندان و بیرجند در حال فعالیت است و ضمن مسیریابی برخی اراضی را تملک می‌کند.

او افزود: ما در کمیت و کیفیت اطلاع‌رسانی ضعف جدی داریم و همان مقدار کم اطلاع‌رسانی هم به‌روز و متناسب با سلیقه مخاطب نیست.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه سفر‌های شهرستانی استاندار پشتوانه کارشناسی دارد گفت: سفری انجام نمی‌شود مگر اینکه قبل از آن جلسات کارشناسی مختلف برگزار شود و در سفر‌های مختلف به خصوص شهرستانی قول‌های ما قابل اجرا است چرا که قبل از آن برنامه‌ریزی‌های لازم برای تحقق اعتباری مصوبات انجام می‌شود.

قناعت تصریح کرد: تا پایان فروردین سال آینده بین ۵۰ تا ۷۰ درصد تخصیص اعتبارات استان را خواهیم داشت و تاکنون مبلغ اعتباری خوبی به استان تزریق شده است.

استاندار خراسان جنوبی از سفر آتی خود به قم خبر داد و ادامه داد: در جمع طلاب حضور می‌یابیم و این سفر همراه با برنامه‌ریزی‌های کارشناسی خواهد بود و قبل از آن هماهنگی‌ها لازم انجام می‌شود.

او با اشاره به اهمیت و ضرورت جهاد تبیین گفت: بمباران اطلاعاتی جریان نفوذ دشمن گریبانگیر خیلی از افراد جامعه شده و هدف دشمنان تزریق ناامیدی در جامعه است که باید بیش از گذشته نیرو‌های انقلابی در زمینه جهاد تبیین ورود پیدا کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.