سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استقبال دانش آموزان مازندرانی از یار مهربان

اولین دوره مسابقات کتابخوانی یار مهربان با حضور بیش از ۲۵۰ نفر در سراسر مازندران برگزار شد.

ملیحه حسنی دبیر اولین دوره مسابقات کتابخوانی یار مهربان گفت: اولین دوره مسابقه کتابخوانی تحت عنوان یار مهربان با محوریت زندگینامه خودنوشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در قالب کتاب از چیزی نمی‌ترسیدم در مدارس متوسطه دوم دخترانه مازندران برگزار شد.

او افزود: این رویداد که با حضور بیش از ۲۵۰ نفر از دانش آموزان دختر متوسطه دوم استقبال شد با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و مدیربت حوزه‌های علمیه مازندران در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار گردید.

حسنی گفت: مسئولیت اجرای این مسابقه را موسسه فرهنگی و هنری خانه فرهنگ و هنر نارون شمال برعهده داشت.

او افزود: در این رویداد فرماندهی و معاونت جهاد علمی پژوهشی و فناوری سپاه ناحیه ساری، آموزش و پرورش و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، در بهتر برگزار شدن آن نقش بسزایی داشتند.

مدیرعامل خانه فرهنگ و هنر نارون شمال با بیان اینکه این مسابقات می‌تواند در راستای تحقق گام دوم انقلاب جهت ارتقا سطح دانش جامعه و ترغیب جوانان به کتاب و کتابخوانی در سطح اقشار مختلف مردم گام‌های موثری بردارد، افزود: اختتامیه این مسابقه در اردیبهشت ۱۴۰۲ برگزار می‌شود و به ده نفر از برگزیدگان ان مبلغ ده میلیون ریال جایزه نقدی به همراه تندیس و لوح تقدیر اهدا میشود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.