سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خطیب نماز جمعه شهر یزد:

کسبه و بازاریان در ایام نوروز خوش انصاف باشند

حجت الاسلام محمدی، از کسبه و بازاریان یزدی خواست تا همچون گذشته با رعایت انصاف و گشاده رویی، به نحو شایسته‌ای از میهمانان نوروزی استقبال کنند.

حجت الاسلام محمدی، امام جمعه موقت یزد با تبریک فرارسیدن سال جدید و ماه مبارک رمضان، تقارن بهار طبیعت با ماه بندگی خدا را فرصت ارزشمندی در آغاز سال جدید دانست و از مردم و مسافران نوروزی خواست تا با رعایت همه جوانب حرمت این ماه عزیز و شریف را نگه دارند. 

حجت الاسلام محمدی با بیان اینکه سال که نو می‌شود دل‌ها هم باید نو شود افزود: باید در آغاز سال جدید دلهایمان را خانه تکانی کنیم و در بهار قرآن، خود را محیای ارتباط با معبود نمائیم.

امام جمعه موقت یزد همچنین از مردم و مسافران خواست تا با حضور در اماکن شهر دارالعباده و دارالعلم یزد، ضمن رعایت عفاف و حجاب، برای اجرای کامل فرهنگ دارالعباده همکاری لازم را انجام دهند.

حجت الاسلام محمدی در ادامه سخنان خود به ملی شدن صنعت نفت در ۲۹ اسفندماه سال ۱۳۲۹ اشاره کرد و گفت: انگلیسی‌های خبیث در آن دوران به دنبال چپاول سرمایه‌های این کشور بودند که بحمدالله قانون ملی شدن صنعت نفت در مجلس به تصویب رسید و دست آنان از این سرمایه کوتاه شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.