سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نتایج ضعیف نمایندگان مازندران در دور رفت لیگ ۲ فوتسال

نمایندگان مازندران دور رفت مرحله مقدماتی لیگ دسته دوم فوتسال کشور را با کسب نتایج ضعیف به پایان رساندند.

شهدای سوادکوه، زرین ساری، مقاومت چالوس و مقاومت تنکابن، ۴ نماینده مازندران در لیگ ۲ فوتسال باشگاه‌های کشور هستند.

شهدای سوادکوه در بازی‌های گروه اول که به میزبانی شهر شاهرود و با حضور تیم‌های پیمان شاهرود، وارسته قزوین، میثاق نور هشتم اردبیل، نیروی زمینی تهران و نیکتا چوب سبزوار برگزار شد، با ۴ امتیاز و تفاضل گل کمتر از تیم‌های نیروی زمینی تهران و نیکتا چوب سبزوار در جایگاه ششم و آخر گروه قرار گرفت.

در بازی‌های گروه دوم، زرین ساری به مصاف تیم‌های دلسوختگان قم، تیام شاهرود، کیان تات اسفراین، استقلال سیلک کاشان و نورالرضا مشهد رفت.

زرین ساری در ۵ بازی با کسب ۶ امتیاز در جایگاه چهارم قرار گرفت.مقاومت چالوس هم در رقابت‌های گروه سوم از ۵ بازی، ۵ امتیاز گرفت.

چالوسی‌ها در پایتخت با تیم‌های کسری گرمدره، نیروسازان سپنتا تهران، شهروند قزوین، راگا تهران و وحدت تربت جام رقابت کردند.

در گروه چهارم دور رفت مرحله مقدماتی لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور که در ورامین برگزار شد، تیم مقاومت تنکابن به عنوان نماینده مازندران شرکت کرد.

مقاومت تنکابن پس از برگزاری ۵ بازی با تیم‌های بازرگانی محمدی کاشمر، ماهوت علی آباد، علم و ادب قزوین و شهید همت تهران، با ۳ امتیاز، رتبه پنجم را به خود اختصاص داد.

دور رفت مرحله مقدماتی مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور با شرکت ۴۷ تیم در ۷ گروه ۶ تیمی و یک گروه ۵ تیمی به صورت متمرکز برگزار شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.