سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برپایی نمایشگاه سوغات شهر جهانی گلیم شیرکی پیچ

فرماندار سیرجان از آمادگی برای اسکان روزانه ۱۵ هزار نفر در قالب امکانات اقامتی دائم و موقت این شهرستان خبر داد.

فرماندار سیرجان از برپایی نمایشگاه صنایع دستی و سوغات شهرستان سیرجان خبر داد و گفت:در این نمایشگاه علاوه بر جاذبه‌های گردشگری و تاریخی، مفاخر و مشاهیر سیرجان نیز به گردشگران و مسافران معرفی خواهد شد.

صبح امروز فرماندار ویژه سیرجان از روند آماده سازی نمایشگاه صنایع دستی و سوغات و ستاد خدمات سفر شهرستان سیرجان بازدید کرد.

فرماندار ویژه شهرستان سیرجان با اشاره به اینکه مهمترین اهداف برپایی این نمایشگاه خدمات رسانی مطلوب به گردشگران نوروزی است، گفت: از دیگر اهداف این نمایشگاه معرفی محصولات صنایع دستی، حمایت و ایجاد انگیزه هر چه بیشتر بین هنرمندان صنایع دستی، کمک به فروش تولیدات صنایع دستی و سهولت دسترسی مسافران به صنایع دستی و سوغات محلی شهرستان است که به همت شرکت گهر زمین و با همکاری شهرداری و اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیرجان بر پا می‌شود.

علی یعقوبی پور با بیان اینکه یکی از بزرگترین ظرفیت‌ها برای معرفی توانمندی‌های شهری و محلی و به طور کلی در جوامع انسانی برپایی نمایشگاه‌ها در ابعاد مختلف و متفاوت است، افزود:این نمایشگاه با بیش از ۸۰ غرفه و عرضه محصولات صنایع دستی شامل صنایع دستی گلیم، پته، کار باچوب، سفال کاری، عروسک دست ساز و بومی به همراه سوغات محلی در معرض دید مسافران و گردشگران قرار خواهد گرفت.

او با اشاره به تهیه نقشه، بروشور دو زبانه معرفی بنا‌های تاریخی، دفترچه راهنما و توزیع نقشه گردشگری شهر سیرجان برای گردشگران و مسافران نوروزی تصریح کرد: برای اولین بار علاوه بر جاذبه‌های گردشگری و تاریخی، مفاخر و مشاهیر سیرجان نیز به گردشگران و مسافران معرفی خواهد شد.

فرماندار سیرجان همچنین از آمادگی برای اسکان روزانه ۱۵ هزار نفر در قالب امکانات اقامتی دائم و موقت این شهرستان خبرداد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.