سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه اندازی سامانه پیامکی پلیس ۱۱۰ در مازندران

سامانه پیامکی مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ با شماره ۱۱۰۱۱ در مازندران راه اندازی شد.

سرهنگ سید محمدباقر رضایی رییس مرکز فرماندهی و کنترل فرماندهی انتظامی مازندران گفت: حدود ۲ درصد از جامعه را افراد ناشنوا و یا کم شنوا تشکیل می‌دهند که به دلیل ناتوانی و مشکلات کلامی، قادر به برقراری تماس تلفنی با فوریت‌های پلیس ۱۱۰ نمی‌باشند.

او افزود: به همین منظور و به جهت برخورداری شهروندان از اعلام ضرورت‌های خبری به پلیس، سامانه پیامکی با سرشماره ۱۱۰۱۱ در مرکز فرماندهی و کنترل انتظامی مازندران راه اندازی شد.

سرهنگ رضایی هدف از راه اندازی این سامانه را خدمت رسانی به همه افراد جامعه اعم از افراد سخت گویش، ناشنوا و عموم مردم که به دلیل مختلفی قادر به برقراری ارتباط کلامی با پلیس نیستند برشمرد.

رضایی گفت: شهروندان گرامی می‌توانند برای بهره مندی از این سامانه و در صورت مشاهده و یا بر خورد با هر گونه نیاز‌های پلیسی مراتب را به همراه آدرس کامل محل سکونت و یا نیاز به حضور پلیس به شماره ۱۱۰۱۱ پیامک کنند.

رییس مرکز فرماندهی و کنترل فرماندهی انتظامی استان مازندران در خاتمه از مهمترین مولفه‌های راه اندازی این سامانه را ترویج عدالت اجتماعی، تساوی حقوق شهروندان و بهره گیری از توان بالقوه مردم در تامین نظم و امنیت جامعه عنوان کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.