سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تامین ۶۰۰ میلیارد ریال تجهیزات برای بیمارستان‌های نیشابور

۶۰۰ میلیارد ریال تجهیزات پزشکی برای بیمارستان‌های نیشابور تامین شد.

دکتر محمد توحیدی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: امسال تجهیزات و ملزومات پزشکی موردنیاز به ارزش حدود ۶۰۰ میلیارد ریال، تأمین و در بیمارستان‌های تحت پوشش به کارگیری شده است.
او افزود: با استقرار این دستگاه‌ها و افزایش ظرفیت تجهیزات تخصصی پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی نیشابور خدمات گسترده تری را در بخش‌های تصویربرداری، قلب و عروق، مغز و اعصاب، زنان و نوزادان و گوارش به شهروندان ارائه خواهد کرد.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی نیشابور ادامه داد: تجهیزات جذب شده دارای جدیدترین تکنولوژی‌های روز پزشکی بوده که با مساعدت‌های معاونت درمان وزارت بهداشت، از محل هیات امنای صرفه جویی ارزی، تأمین و حدود چهار میلیارد ریال آن هم توسط خیرین سلامت فراهم شده است.
دکتر توحیدی این اقلام و تجهیزات پزشکی را "دستگاه‌های رادیولوژی دیجیتال، ماموگرافی دیجیتال، دستگاه‌های سونوگرافی و اکوکاردیوگرافی، دستگاه‌های ویدئوآندوسکوپ و تست ورزش، تجهیزات تخصصی بخش مراقبت‌های ویژه نوزادان (NICU) و وسایل اتاق‌های عمل جدیدالاحداث بیمارستان ۲۲ بهمن"، برشمرد.
به گفته وی، "وسایل اتاق عمل تخصصی جراحی مغز و اعصاب بیمارستان حکیم مانند میکروسکوپ پیشرفته جراحی مغز و اعصاب، C-arm و سیستم کرانیوتومی، تجهیزات بخش اطفال مرکز درمانی حکیم، تجهیزات عمومی و مراقبت‌های ویژه بیمارستانی، تجهیزات سونوگرافی و اکوکاردیوگرافی کلینیک ویژه زبرخان و سونوگرافی کلینیک ویژه فیروزه و تجهیزات آزمایشگاهی بیمارستان‌های تحت پوشش"، بخشی دیگر از این تجهیزات است.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.