سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یادواره سرداران و ۴۲۲ شهید کهگیلویه برگزار شد

یادواره سرداران و ۴۲۲ شهید والامقام شهرستان کهگیلویه با حضور مسولان کشوری و استانی در سالن ۹ دی سپاه شهرستان برگزار شد.

استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: ما در دوره خاصی از حکومت الهی قرار داریم، در گردنه‌های سخت پیشرفت و ترقی کشور قرار داریم. پس از شکست‌های پیاپیِ دشمن، در صحنه‌های مختلف از آغاز انقلاب تاکنون، در یک فرایند پیچیده و گسترده در جنگ ترکیبی قرار داریم. دشمن همه توان خود را گذاشت تا حکومت اسلامی را سرنگون کند، اما مردم همیشه در صحنه ایران مکر و حیله دشمن را برملا کردند.

علی احمدزاده با بیان اینکه در دورانی هستیم که همه هیمنه دشمن را با حضور حماسی در ۲۲ بهمن‌ماه و صحنه‌های دیگر شکستیم، تصریح کرد: بعد از وقایعی که پیش آمد ما مردم ایران هستیم که میدان‌داری می‌کنیم، دشمن به این نتیجه رسید که جمهوری اسلامی سرنگون شدنی نیست و در میدان شکست خورده شد.

احمدزاده بیان کرد: در دوره‌ای از جنگ تحمیلی در یکی از مناطق جنگی، تنها سلاح سنگین ما در مقابل دشمن دوشیکا بود، همه ما کلاشینکف به دست بودیم و حتی وقتی دشمن به ۵۰۰ متری ما می‌رسید مشکل داشتیم و نمی‌توانستیم کاری از پیش ببریم، اما در برهه کنونی جمهوری اسلامی موشک‌هایی می‌سازد که تا دو هزار کیلومتری ما دشمن در یأس و ناامیدی و در ترس و وحشت است.به یاری خدا در اقتصاد که پاشنه آشیل انقلاب ما است نیز موفق خواهیم شد و دشمن شکست خواهد خورد.


جانشین سپاه پاسداران با اشاره به توطئه‌های مداوم دشمنان عیله نظام اسلامی گفت: نظام سلطه تاکنون نتوانست در مقابل ملت ایران به پیروزی برسد.

سردار غلامرضا سلیمانی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران رمز و رموزی  دارد، تصریح کرد:در هیچ صحنه‌ای اجازه نمی‌دهیم دشمن به اهداف شوم خود برسد.

وی اضافه کرد: ملت ایران سرگذشت تلخی را پشت سر گذاشته اند. قبل از رژیم پهلوی سلسله‌ها در ایران با شمشیرزنی و ایلات و طوایف و عشایر به قدرت می‌رسیدند و تا قبل از رژیم پهلوی همه رژیم‌ها با جنگیدن سرکار امدند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: برای اولین بار در تاریخ ما، انگلیس امد و با سیاست رضاخان را بر اریکه قدرت نشاند.

وی بیان داشت:امریکا و اروپا در مورد ملت ما و مسلمانان هیچ کارنامه‌ای جز خیانت ندارند.

سردار سلیمانی با بیان اینکه ملت ما ۴۴ در مقابل زورگویی امریکا ایستادگی کرده است، افزود:هر جا کشور ما تضعیف شد توطیه امریکا و هرجا نقطه‌ای از دست رفت توطیه انگلیس بود.

جانشین فرمانده سپاه وضعیت رژیم صهیونیست را مورد اشاره قرار داد و گفت:مسلمانان بیدارند. پیروزی‌های بزرگی در پیش روی جهان اسلام است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.