سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جمع‌آوری و ساماندهی یک هزار معتاد متجاهر در کرمانشاه

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه از جمع‌آوری و ساماندهی یک هزار معتاد متجاهر در کرمانشاه طی نوروز ۱۴۰۲ خبر داد.

کیوان گل‌آوری دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه گفت : به‌عنوان متولی امر مبارزه با مواد مخدر در حوزه‌های پیشگیری، مقابله، درمان، اشتغالزایی و صیانت از معتادین فعالیت داریم و امیدواریم با کمک دستگاه‌های دولتی و غیردولتی و با مشارکت مردم بتوانیم رشد آسیب‌های اجتماعی را در استان کرمانشاه مهار کنیم.

وی افزود: در راستای اجرای سیاست‌های کلان حوزه مبارزه با مواد مخدر طرح‌های نوروزی در حوزه پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر از پانزدهم اسفند ماه آغاز شده است.

گل‌آوری تصریح کرد: درصدد جمع‌آوری، ساماندهی و صیانت از یک هزار معتاد متجاهر در استان کرمانشاه هستیم و در این راستا ظرفیت مراکز نگهداری نیز افزایش یافته است.

وی عنوان کرد: پیگیری‌هایی لازم به منظور تأمین اعتبارات مورد نیاز برای جمع‌آوری یک هزار معتاد انجام شده و تاکنون با تخصیص مبلغی اندک ۱۳۸ معتاد متجاهر در سطح استان جمع‌آوری و در مراکز نگهداری، ساماندهی شده‌اند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه گفت: درصدد هستیم تا نیمه فروردین سال جدید شمار معتادین متجاهر جمع‌آوری شده در استان به یک هزار نفر برسد که در صورت عدم تخصیص اعتبارات به موقع، این طرح تا پایان فروردین ادامه می‌یابد.

گل‌آوری خاطرنشان کرد: طرح مقابله با خرده‌فروشان مواد مخدر به‌عنوان یکی از معضلات مهم شهر و روستا در دست اجرا است که هم سبب افزایش آسیب‌های اجتماعی شده و هم ضمن افزایش نارضایتی مردم، سطح ارتکاب جرائم را بیشتر کرده است.

وی افزود: محلات و افراد خرده‌فروش و توزیع کننده مواد مخدر در سطح شهرستان کرمانشاه از قبل شناسایی شده و با محوریت نیروی انتظامی و با همکاری شهرداری، بسیج، اداره اطلاعات و دادگستری اجرای طرح مذکور تا پنجم اردیبهشت سال آینده ادامه خواهد داشت.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه گفت: با اجرای طرح‌های مذکور و تحت نظارت دبیرخانه شورای مبارزه با مواد مخدر درصدد هستیم که اثرات مثبت طرح‌های مبارزه با موادمخدر در جامعه نمودار شود .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.