سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حیدری؛

هیچ طرحی در چهارمحال و بختیاری غیر فعال نیست

سرپرست معاونت عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: هیچ طرح غیرفعالی در استان وجود ندارد و بر اساس زمانبندی اجرا می‌شود و به پایان می‌رسد.

علی حیدری اظهار داشت: هیچ زمینی به نام بنده و اقوام درجه یک در شهرک صنعتی جونقان نیست، اما در شهرک صنعتی هفشجان چند قطعه زمین به‌صورت قانونی به بنده واگذار شده است، این اراضی مشمول منع مداخله کارمندان دولت نیست و این قانون تنها مشمول شرکت در مزایده و مناقصه است و تعداد بالایی از کارمندان کشور نیز در شهرک‌های صنعتی از زمین دولتی استفاده کرده‌اند.

وی افزود: قطعه زمینی را در شهرک صنعتی هفشجان در سال ۸۹ گرفته‌ام و در سال ۹۲ پروانه بهره‌برادری برای واحد تولیدی این محل اخذ و سند نیز صادر شد، همچنین سال ۹۷- ۹۸ نیز پروانه اصلاحی گرفتم و از همان سال‌ها تولید کننده، فروشنده بودم و صادرکننده نیز هستم.


بیشتر بخوانید


حیدری اضافه کرد: اولین شرکت تعاونی دانش‌بنیان چهارمحال و بختیاری در چهارمحال و بختیاری از سوی بنده ثبت شد، این شرکت مجوز هیات امنای دانشگاه شهرکرد را نیز دارد.

وی در خصوص واگذاری شهرک منظریه در شهرکرد و الهیه در بروجن، توضیح داد: یکماه قبل مصوبه واگذاری این دو شهرک به شهرداری ابلاغ شد، نماینده‌ای از سوی شهرداری شهرکرد برای این منظور معرفی شده است و به‌زودی این فرآیند برای شهرک الهیه نیز پیگیری می‌شود.

حیدری گفت: برای مدیریت بحران تعدادی ماشین‌آلات به استان اختصاص پیدا کرده است، این ماشین‌آلات مقرر بود در اختیار استانداری باشد تا در زمان بحران به خدمت گرفته شوند، یک ست امداد و نجات به مبلغ هفت میلیارد تومان به شهرستان سامان اختصاص پیدا کرد و بقیه ماشین‌آلات نیز بر اساس نیاز در شهرستان‌ها توزیع خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه هیچ طرح غیرفعالی در چهارمحال و بختیاری نداریم، ادامه داد: طرح‌ها بر اساس زمانبندی اجرا و به پایان می‌رسد، در طرح گردنه چری نیاز به تغییر ۱۲ کیلومتری مسیر داریم، از این مسیر ۶.۵ کیلومتر حفر تونل داریم و تاکنون یک هزار و ۳۰۰ متر آن حفر شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.