سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شکایات احتمالی از هتل‌های مشهد ظرف ۳۰ دقیقه رسیدگی می‌شود

رسیدگی به شکایات احتمالی زائران هتل‌های مشهد با هدف میزبانی شایسته ظرف ۳۰دقیقه مورد بررسی قرار می‌گیرد.

 محمود مادرشاهیان رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران خراسان رضوی گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده از ۲ ماه گذشته در حال حاضر جامعه هتلداران خراسان رضوی با دارا بودن ۲۷ بازرس فعال و حضور تمام وقت نیروی مستقر در قرارگاه خدمات سفر پای کار نظارت و کنترل روند میزبانی در این بخش از اقامت هستند. شکایات احتمالی از هتل‌های مشهد ظرف ۳۰ دقیقه رسیدگی می‌شود

او  افزود:به همین علت هر گونه شکایت واصله در حوزه هتل‌ها در کمتر از نیم ساعت رسیدگی می‌شود.

رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران خراسان رضوی ادامه داد :آخرین تعداد هتل‌های خدمت رسان در استان در ایام نوروز ۲۶۱ هتل با ۷۰ هزار نفر ظرفیت میزبان زائران و مسافران هستند.

مادر شاهیان با بیان اینکه درحال حاضر  ۹۰ درصد هتل‌های خراسان رضوی دارای گواهینامه استاندارد خدمات گردشگری هستند بیان کرد :سایر ۱۰ درصد هتل‌های دیگر نیز در حال انجام دادن  مراحل ارزیابی کیفیت خدمات به منظور جهت دریافت گواهینامه هستند.

او با اشاره به اینکه در مشهد مقدس بیشترین تعداد و تنوع در واحد‌های اقامتی را داریم  تصریح کرد:علاوه بر این، ساخت و ایجاد بخش عمده واحد‌های اقامتی و هتل‌ها در سال‌های اخیر باعث شده، بیشتر هتل‌ها نوساز و با تجهیزات جدید و به روز باشد.

رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران خراسان رضوی تاکید کرد:این موضوع امکان برای میهمان و زائر امام رضا (ع) ایجاد می‌کند که بتواند، واحد اقامتی متناسب با شرایط خودرا بر اساس سلیقه، شرایط خانواده و توان مالی انتخاب کند؛ همچنین با توجه به تعداد بالای هتلها، واحد‌ها برای جذب میهمان، اقدام به ارائه بهترین خدمات می‌کنند و در ارائه خدمات با کیفیت به زائرین رقابت دارند.

مادر شاهیان اظهار کرد: به این ترتیب در مشهد بالاترین سطح کیفیت خدمات و همینطور پایین‌ترین میانگین قیمت را داریم.

او در خصوص چالش‌های صنعت هتلداری در خراسان رضوی افزود: متاسفانه به علت برخی مشکلات اقتصادی موجود، فعالان صنعت هتلداری استان به رغم صد‌ها هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری انجام شده در این بخش و حجم اشتغال مستقیم و غیر مستقیم فراهم شده در این حوزه، با مشکلات متعددی از جمله افزایش قابل توجه هزینه‌های جاری، حامل‌های انرژی، قیمت تمام شده و ضعف در حوزه قوانین و مقررات و همچنین تعدد حوزه‌های نظارتی رو به رو هستند.

رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران خراسان رضوی  ادامه داد:با وجود تمام مسائل و مشکلات موجود هتلداران با تلاش فراوان و با علاقه به ارائه خدمات به زائران حضرت ثامن الحجج (ع) می‌پردازند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.