سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پاسداران ،حافظ خون شهدا و پرچم ولایت امام زمان (عج) هستند

امام جمعه موقت تهران در جمع پاسداران سپاه نینوا گلستان گفت:سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مجموعه ای ممتاز در ۴ دهه اخیر شناخته می شوند و حافظ خون شهدا هستند.

آیت الله صدیقی امروز ۲۵ اسفند در جمع پاسداران سپاه نینوا گلستان گفت: این انقلاب مقدس با تدبیر بی نظیر حضرت امام خمینی (ره) شکل گرفت و یک سیستم حکمرانی ۲۵۰۰ ساله را ساقط کرد و بعد از آن وظیفه پاسداری و حفاظت از این انقلاب برعهده سپاه قرار گرفت بنابراین  شما ، پاسدار خون شهدا و پرچم ولایت امام زمان (عج) هستید .

او ادامه داد:سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک مجموعه ممتاز و مقتدر در طول دوران انقلاب، دوران دفاع مقدس و بعد از آن است که لحظه‌ای از آرمان‌های انقلاب دست نکشیده است

امام جمعه موقت تهران افزود:به شما برادران و خواهران سپاهی توصیه می‌کنم روزی یک آیه قرآن کریم را با تفسیر و درک درست در محیط خانه فرابگیرید تا اثرات آن را در تربیت فرزندان خود ببینید.

او گفت:یکی از شاخصه‌های امامین انقلاب اسلامی آیه شریفه " أَشِدّاءُ عَلَى الکُفّارِ رُحَماءُ بَینَهُم" بوده است و این ویژگی را در پاسداران انقلاب اسلامی نیز به کرات مشاهده می‌کنیم.

به مناسبت نخستین سالگرد ارتحال آیت‎الله علوی‌گرگانی، آیت الله صدیقی امام جمعه موقت تهران با استقبال حجت الاسلام و المسلمین ایمانی و سرهنگ پاسدار مجید زمانی، معاون اجرایی سپاه نینوا ، نماینده، ولی فقیه و معاون اجرایی سپاه نینوا وارد گلستان شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.