سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح جشنواره نوروزی تبریز بهشت ماندگار در ائل گلی تبریز

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز از برگزاری آیین افتتاح جشنواره نوروزی تبریز بهشت ماندگار در آخرین جمعه امسال در مجموعه تاریخی تفریحی ائل‌گلی خبر داد.

آقای نصیربیگی اظهار کرد: آیین افتتاح جشنواره نوروزی تبریز بهشت ماندگار روز جمعه ۲۶ اسفند ماه ساعت ۱۹ تا ۲۱ در مجموعه تاریخی تفریحی ائل گلی برگزار می‌شود.

وی افزود:  این رویداد با هدف گرامیداشت نوروز و با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری در بوستان‌ها و فرهنگسرا‌های مختلف تبریز برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: این جشنواره با عنوان تبریز بهشت ماندگار برگزار خواهد شد و به فرصتی برای ایجاد نشاط و شادمانی و نیز معرفی هر چه بهتر تبریز در عرصه‌ها و حوزه‌های گوناگون برای گردشگران نوروزی تبدیل خواهد شد.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز با بیان اینکه این رویداد میزبان همه شهروندان نیز خواهد بود افزود: بر اساس برنامه‌ای که از سوی سازمان اعلام خواهد شد فرهنگسرا‌ها و بوستان‌های تبریز میزبان اجرای این برنامه‌ها خواهند بود و در هریک از این نقاط فرهنگی برنامه‌های متناسب برگزار خواهد شد.

آقای نصیربیگی با دعوت از شهروندان و مردم برای حضور در این برنامه خاطرنشان کرد: امیداست شهروندان با حضور در این برنامه، همدل و یاری رسان ما در اجرای برنامه‌های موثرتر و پرشور‌تر فرهنگی در سال جدید باشند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.