سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گمرک تعطیلی ندارد

مدیرکل گمرکات استان اصفهان گفت: گمرکات استان در روز‌های تعطیل پایانی سال و ایام نوروز هم به خدمات‌رسانی ادامه می‌دهد.

رسول کوهستانی پژوه مدیرکل گمرکات استان اصفهان اظهار کرد: تلاش گمرک رونق تولید، افزایش صادرات، بهبود فضای کسب و کار، حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و داشتن نقش مؤثر در زنجیره تأمین کالاست.


او افزود: گمرک اصفهان در اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی و بسته‌های حمایتی همانند سال‌های گذشته، حتی در تعطیلات پایانی سال و نوروز آماده ارائه خدمت به مراجعان به خصوص صادرکنندگان و فعالان اقتصادی است.

مدیرکل گمرکات استان اصفهان ادامه داد: تمام مبادی گمرکات استان اصفهان شامل گمرک اصفهان، گمرک اختصاصی فولاد مبارکه، گمرک اختصاصی ذوب آهن، گمرک کاشان، گمرک تجاری فرودگاه و امانات پستی در روز‌های تعطیل ۲۹ اسفند، دوم و سوم و ۱۲ فروردین با تعیین نوبت کاری خدمات رسانی می‌کنند.


کوهستانی افزود: با توجه به افزایش پرواز‌های خارجی در ایام نوروز برای رفاه حال مسافران با تمهیدات در نظر گرفته شده کارکنان گمرک فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان در کمترین زمان ممکن و به صورت شبانه روزی تشریفات امور مسافران ورودی و خروجی را برعهده دارند.

او با اشاره به اینکه اصفهان از ظرفیت‌های بالایی به ویژه در بخش‌های تولید، صنعت، کشاورزی و صادرات برخوردار است یادآور شد: گمرک به عنوان مرزبان اقتصادی کشور نقش محوری و هماهنگ کننده را در ورودی‌ها و خروجی‌های کشور دارد و وظیفه تسهیلگری گمرک در تجارت خارجی بر کسی پوشیده نیست.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.