سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صدور کد QR برای معرفی مراکز گردشگری استان قزوین

صدور کد QR برای معرفی مراکز گردشگری استان قزوین و چاپ آن بر روی بنر‌ها و نصب در اماکن گردشگری قزوین از امکانات و دسترسی‌های فراهم شده برای گردشگران ذکر کرد.

حسن اسفندیاری رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قزوین، آماده سازی پرتال شهرداری، پیش بینی و آماده سازی سیستم‌ها و امکانات برای تعطیلات نوروز با هدف پیشگیری از بروز مشکلات احتمالی و به روزرسانی نقشه‌ها و امکانات سیستم راهنمای گردشگر را برای استفاده مهمانان نوروزی بخشی از اقدامات پیش بینی شده در ایام نوروز عنوان کرد.

اسفندیاری صدور کد QR برای معرفی مراکز گردشگری استان با همکاری مجموعه میراث فرهنگی و چاپ آن بر روی بنر‌ها و نصب در اماکن گردشگری و راه اندازی امکان پردازش تصویر برای حدود ۴۰ طرح و موضوع با همکاری سازمان‌های نوسازی و بهسازی و زیباسازی برای تصاویر شهدا و جاذبه‌های گردشگری قزوین را از دیگر امکانات و دسترسی‌های فراهم شده برای گردشگران ذکر کرد.

وی ضمن تاکید بر ضرورت استفاده از تمامی ظرفیت‌ها برای ارائه خدمات کیفی به گردشگران و شهروندان خاطرنشان کرد: راه اندازی پروژه تحلیل رفتار گردشگر در سرای سعدالسلطنه و ارسال پیامک خوش آمدگویی به میهمانان نوروزی از دیگر موضوعات مورد پیگیری و در دست اقدام سازمان در ایام نوروز قلمداد می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.