سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احتمال وقوع سیلاب در روستا‌های شمال اهواز

 معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان با اشاره به احتمال وقوع سیلاب در روستا‌های شمال اهواز، از آمادگی برای اسکان اضطراری اهالی این روستا‌ها خبر داد.

امیر عباس نجفی با اشاره به پیش‌بینی وقوع بارندگی در خوزستان گفت: با توجه به پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خوزستان مبنی بر بارندگی در خوزستان و به ویژه شمال خوزستان که منجر به افزایش دبی خروجی سد دز خواهد شد هم‌اکنون در روستا‌های بامدژ،   سید هاشم و سید نبی در شمال اهواز هستیم.

او  افزود: با بالا آمدن آب، این احتمال وجود دارد که این روستا‌ها در معرض سیلاب و آبگرفتگی قرار بگیرند بنابراین در پی هماهنگی و با همراهی مدیریت بحران خوزستان، در این روستا‌ها حضور یافتیم و دستور تقویت سیل‌بند‌ها داده شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: در صورتی که این روستا‌ها در معرض سیلاب قرار بگیرند، جمعیت هلال احمر خوزستان آمادگی لازم برای اسکان اضطراری را دارد.

آقای نجفی به شهروندان توصیه کرد از حضور در اطراف مسیل‌ها و سیل‌بند‌ها و از نزدیک شدن به رودخانه بپرهیزند، زیرا با بالا آمدن آب، امکان خطر برای روستاییان به ویژه کسانی که در حاشیه رودخانه قرار دارند وجود دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.