سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح فجر تا فطر در آذربایجان شرقی

 رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی با اشاره به اجرای طرح فجر تا فطر در فروشگاه‌های زنجیره‌ای سراسر استان گفت: در این طرح ۳۴ قلم کالای اساسی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای بدون سود به فروش می‌رسد.

آقای فتحی گفت:  طرح فجر تا فطر که در ۷۰ فروشگاه زنجیره‌ای در سطح تبریز و شهرستان‌های استان آذربایجان شرقی از ۱۲ بهمن آغاز شده است آرامشی در بازار ایجاد کرده است و تا پایان ماه رمضان ادامه دارد و می‌تواند به آرامش و ثبات در وضعیت بازار کمک کند.

وی گفت: این طرح برای تقویت توان خرید و بهبود سبد معیشت هموطنان برنامه‌ریزی شده و فروشگاه‌های زنجیره‌ای با هماهنگی تامین کنندگان کالا‌های اساسی تخفیفات ۱۲ تا ۳۰ درصدی برای انواع کالا‌های تنظیم بازار اعمال می‌کنند.

آقای فتحی افزود: هدف از فروش کالا‌ها با تخفیفات ویژه تلاش در جهت ایجاد فضایی آرام و بدون دغدغه برای تامین مایحتاج اساسی در آستانه سال نو و ماه مبارک رمضان است.

وی گفت:در طرح از فجر تا فطر ۳۴ نوع کالا از جمله انواع برنج خارجی، مرغ گرم و منجمد و گوشت منجمد تنظیم بازار با تخفیفات ویژه و به صورت فروش فوق‌العاده عرضه می‌شود.

وی با بیان اینکه بازرسی و کنترل بازار برای نظارت بهتر و بیشتر بر کیفیت و قیمت کالا‌های عرضه شده در فروشگاه‌های زنجیره‌ای در ایام پایانی سال تشدید شده است از عملکرد مجموعه فروشگاه‌های زنجیره‌ای قدردانی کرد.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی اعلام کرد: در ایام پیش رو در عید و ماه مبارک رمضان در مورد تامین فرآورده‌هایی مانند مرغ و گوشت منجمد مشکلی نداریم در مورد نهاد‌های دامی ذخایر کشور وضعیت بسیار خوبی را دارد و مشکلی از این بابت در ایام پیش رو نداریم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.