سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعالیت ۱۴۳۱ نمایندگی امداد خودرو سایپا و ایران خودرو در ایام نوروز

مدیر عامل امداد خودرو ایران از فعالیت نمایندگی امداد خودرو سایپا و ایران خودرو در ایام نوروز خبر داد.

آقای میر حسینی مدیر عامل امداد خودرو ایران گفت: آغاز طرح مشترک امداد نوروزی دو شرکت خودرو ساز ایران خودرو و سایپا به مدت ۲۰ روز  از امروز در کشور آغاز می شود.

به گفته او ،در این طرح ۵۲۰ نمایندگی دو گروه خودروسازی به تفکیک ۲۱۵ نمایندگی سایپا و ۳۰۶  نمایندگی ایران خودرو در ۲۳۹ شهر کشور به مردم خدمات ارائه می کنند.

۱۴۳۱ نمایندگی تحت پوشش دو گروه خودروسازی هستند 

میر حسینی گفت: همچنین ۱۴۳۱ نمایندگی تحت پوشش دو گروه خودروسازی هستند ، در طرح نوروزی ۱۴۰۲ سیستم هوشمندسازی پاسخگویی به مشتریان (IVR) هم جهت تسریع در امدادرسانی راه‌اندازی شده است  همچنین افزایش ظرفیت های پذیرش و پذیرش شبانه‌روزی موارد امداد و تامین سبد قطعات یدکی مورد نیاز نمایندگی ها و امدادگران در این دوره انجام خواهد شد.

میر حسینی به منظور کاهش آسیب مشتریان از سوءاستفاده امدادهای غیرمجاز تاکید کرد و گفت: در صورت بروز مشکل خودرویی حتما با شماره امدادخودرو ایران تماس گرفته و کد پی گیری دریافت کنند چراکه بدون ثبت درخواست از سوی مشتریان، امکان رهگیری سابقه خدمت ارائه شده، هزینه دریافت شده و قطعه تعویضی به مشتریان وجود ندارد.

در ادامه آقای سلاجقه مدیرعامل ایساکو درباره طرح خدمات و امداد نوروزی ایران خودرو و سایپا گفت: در این طرح دو شرکت ایران‌خودرو و سایپا از ظرفیت پایگاه‌های ثابت امدادی جاده‌ای به صورت مشترک بهره‌مند خواهند شد و در ۲۰ نقطه بحرانی کشور نیز خدمات امدادی به صورت مشترک پوشش‌دهی خواهد شد.


او گفت: با اتحاد ناوگان‌های سیار امدادگران هر دو شرکت در ۱۰۰ نقطه کشور به صورت مشترک مستقر خواهند شد و به هموطنان خدمات خواهند داد.

سلاجقه گفت: در طرح پیشِ رو، ناوگان امدادی مجهز هر دو شرکت با حضور ۲۵۰۰ اکیپ شیفت امدادی شرکت امدادخودرو ایران شامل ترکیبی از امدادپلاس، خودروبر، موتورسوار، امداد بانوان، امدادسوییچ، امداد گلس و ۱۷ پایگاه ثابت امدادی ایران‌خودرو به همراه ۵۰۰ اکیپ‌شیفت امدادخودرو سایپا و ۱۵ پایگاه ثابت این شرکت در شهر‌ها و جاده‌های کشور فعال خواهند بود.

وی با بیان این که در این طرح ۳۰۶ نمایندگی شرکت ایران‌خودرو و ۲۱۵ نمایندگی شرکت سایپا به صورت کشیک آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند، اظهار کرد: این نمایندگی‌های کشیک با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته به صورت تک‌شیفت، دو شیفت و شبانه‌روزی به هم وطنان سراسر کشور خدمات ارایه خواهند کرد.

سلاجقه هدف از به اشتراک گذاشتن خدمات امدادی بین دو خودروساز را استفاده از پتانسیل مشترک و ظرفیت متقابل دو خودروساز مطرح کشور دانست و گفت: هدف از این هم یاری، ایجاد هم‌افزایی در ظرفیت‌ها و توانمندی‌های هر دو شرکت و بهبود شاخص‌های عملکری و در نهایت افزایش رضایت‌مندی هم وطنان از خدمات پس از فروش است.

مدیرعامل ایساکو با بیان این که در این طرح ایاب و ذهاب خودرو‌های امدادخودرو ایران به محل استقرار و درخواست مشتریان ایران‌خودرو رایگان خواهد بود، گفت: با اجرای این طرح مشترک که هر دو شرکت با تمام قوا و با استفاده از ظرفیت دفاتر منطقه‌ای در سراسر کشور در آن حضور خواهند داشت، شاهد جهش چشم گیری در افزایش رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش صنعت خودرو کشور باشیم.

اوگفت: شرکت امدادخودرو ایران همچون سنوات گذشته علاوه بر ارایه خدمات به دارندگان محصولات ایران‌خودرو و سایپا در راستای اجرای مسوولیت اجتماعی خود، تا حد امکان به دارندگان محصولات سایر شرکت‌های خودروساز کشور نیز خدمات امدادی ارائه خواهد کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
متین
۱۳:۴۳ ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
نمایندگی سایپا اباده استان فارس مراجعه کردم گفت چرا از تهران اومدی اینجا خراب شده ماشینت؟ یعنی ی اچار هم نداشتن که بتونن ی پیچ سفت کنن، اسم خودشونم گذاشتن نمایندگی!!!