سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرک صنعتی مهاباد ۸ هکتار توسعه یافت

فرماندار ویژه مهاباد گفت: مشکل الحاق ۸ هکتار از اراضی حاشیه شهرک صنعتی این شهرستان رفع و برای واگذاری به سرمایه گذاران آماده است.

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد در بازدید از شهرک صنعتی مهاباد گفت: زیرساخت‌های خدمات عمومی از جمله آب، برق، گاز و مخابرات در این محدوده نیز برای استفاده سرمایه گذاران به قید فوریت فراهم می‌شود.

وی ادامه داد: طرح توسعه شهرک صنعتی مهاباد با مساحت ۱۸۰ هکتار در دست اقدام است که هم اکنون در مرحله خرید از مالکان و قیمت کارشناسی قرار دارد.

فرماندار ویژه مهاباد تاکید کرد: هیچ از سرمایه گذاران بخش خصوصی در راستای تحقق شعار سال و اشتغالزایی بخاطر تامین زمین نباید از سطح شهرستان خارج شوند.

عباسی اضافه کرد: ۳۰ هکتار برای احداث شهرک صنعتی ناحیه گوگ تپه نیز پیش بینی شده که در سال آینده روال قانونی واگذاری آن صورت می‌گیرد.

شهرک صنعتی مهاباد در ۱۸ کیلومتری شمال این شهر در مسیر مهاباد - میاندوآب قرار دارد و دارای ۱۱۵ واحد صنعتی بوده که از این تعداد ۷۷ واحد فعال و نیمه‌فعال است، این شهرک در فاصله بسیار کمی با روستای "ترشکان" و فاصله ۲ کیلومتری با شهر ۳۰ هزار نفری "گوک‌تپه" مهاباد قرار دارد.

عملیات احداث شهرک صنعتی مهاباد که از مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب به آذربایجان‌غربی در سال ۱۳۷۵ است در زمینی به مساحت ۵۶ هکتار در سال‌های ۱۳۷۶ و ۱۳۷۷ شروع و سال گذشته در قالب طرح توسعه، چهار هکتار دیگر به مساحت آن افزوده شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.