سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استقرار اکیپ رفت و روب در نواحی چهارگانه شهرکرد

معاون خدمات شهری شهرداری شهرکرد گفت: در راستای نظافت و رفت و روب معابر و خیابان‌های سطح شهر اکیپ‌ها در نواحی چهارگانه شهرکرد مستقر و خدمات‌رسانی انجام شد.

محمدرضا محمدیان معاون خدمات شهری شهرداری شهرکرد با اشاره به اقدامات حوزه خدمات شهری ویژه ایام نوروز اظهارداشت: جمع‌آوری نخاله‌های اطراف و سطح شهر، پاکسازی داخل شهر و بر عملکرد پیمانکار رنگ آمیزی جداول سطح شهر، میادین و تقاطع‌ها به مساحت حدود ۳۵ هزار مترمربع نظارت لازم انجام شد.

وی افزود: در راستای زیباسازی چهره شهر نیز بنر‌های اضافی در سطح شهر جمع‌آوری و دیوار‌های شهر از پوستر و تبلیغات پاکسازی شدند.


بیشتر بخوانید


معاون خدمات شهری شهرداری شهرکرد بیان کرد: همچنین تبلیغات غیرمجاز بر روی دیوار‌های شهری امحاء، تابلو‌های معابر شهری اصلاح و نصب و جداول و مبلمان شهری شست و شو شدند.

محمدیان خاطرنشان کرد: جمع‌آوری خودرو‌های فرسوده، تخریب ساختمان‌های مخروبه و حادثه ساز و زیرسازی و شن‌ریزی نوروزگاه ورودی شهر در میدان قمربنی‌هاشم (ع) انجام شده است.

وی با بیان اینکه لایروبی مسیل‌ها و کانال‌های درون شهری، خاکبرداری ساختمان‌های موارد بحرانی در سطح شهر انجام شده است، گفت: ارائه خدمات به ستاد‌های اسکان مسافران، جمع‌آوری لاستیک‌ها و سرشاخه‌ها و ...، جداسازی فضا با نیوجرسی در نوروزگاه، جمع آوری زباله‌های شهری به طور متوسط روزانه به میزان ۱۸۰ تن و رنگ آمیزی جداول، نرده‌ها، پل‌ها و ... در سطح شهر نیز انجام شد.

معاون خدمات شهری شهرداری شهرکرد تصریح کرد: شستشوی مخازن زباله در مرکز شهر، استقرار اکیپ رفت و روب در نواحی چهارگانه، پاکسازی شن و نمک‌های معابر شهری، جمع‌آوری پایه‌های خطرناک و تابلو‌های شهری، رفع آب گرفتگی‌های درون شهری، ترمیم جداول و بلوک فرش شهری، آماده سازی سرویس‌های بهداشتی سطح شهر، ساخت محل استقرار مخازن در معابر اصلی انجام شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.