سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دوره بازآموزی طرح امدادونجات نوروزی در سیستان وبلوچستان برگزار شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان از برگزاری دوره بازآموزی طرح امداد و نجات نوروزی در ۴منطقه استان تا پایان امسال خبر داد.

علیرضا میربهاءالدین گفت: دوره بازآموزی طرح امداد و نجات نوروزی در چهار منطقه با محوریت زاهدان، سراوان، ایرانشهرو زابل برای ۴۸۳ نجاتگر سطح استان که در پایگاه‌های طرح امداد و نجات نوروزی همکاری دارند، به مدت دو روز اجرا شد.

وی ادامه داد: در این دوره بازآموزی، نجاتگران با آخرین سرفصل‌های آموزشی در استفاده کاربردی از خودرو‌های آمبولانس، نجات و تجهیزات مربوطه، مدیریت صحنه، رهاسازی مصدومین گرفتار در خودرو حادثه دیده، تثبیت خودرو و جستجو ونجات مصدومین جاده‌ای، اقدامات پیش بیمارستانی و روش‌های حمل مصدوم آشنا شدند.

وی هدف از اجرای این طرح را به روزرسانی و افزایش دانش و مهارت فراگیران، بازآموزی تیم‌های عملیاتی با رویکرد ایجاد تحرک و پویایی، افزایش توان نیرو‌های عملیاتی در اجرای عملیات امداد و نجات سریع، موثر و کارآمد عنوان کرد.

 در پایان دوره برای نجاتگران کارت شرکت در دوره بازآموزی و گواهینامه بازآموزی طرح امداد و نجات نوروزی صادر شده و تحویل افراد شرکت کننده داده شده است.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.