سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۸۷ میلیون لیتر بنزین در استان سمنان عرضه و مصرف شد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه شاهرود گفت: ۸۷ میلیون لیتر بنزین از دی ماه امسال تا کنون در جایگاه‌های سوخت استان عرضه و مصرف شده است.

عبدلی  با اشاره به اوج مصرف سوخت به خصوص روزهای پایانی سال، گفت: روزانه بیش از یک میلیون لیتر بنزین در استان توزیع می شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه شاهرود افزود: توزیع سوخت در نقاط مختلف استان سمنان از طریق چهار منطقه سمنان، دامغان، گرمسار و منطقه مرکزی شاهرود انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای ارایه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی در زمینه تامین سوخت در جایگاه‌ها اندیشیده شد، اضافه کرد: ظرفیت مخازن سوخت استان سمنان با توجه به میزان نیاز متفاوت است که با توجه به قرارداشتن در محور اصلی تهران-مشهد و وجود سه انبار فعال در دامغان، سمنان و شاهرود، بسیار فراتر از نیاز استان، ظرفیت ذخیره‌سازی وجود دارد تا مشکلی در این زمینه به وجود نیاید.

عبدلی افزود: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی به‌عنوان متولی امر توزیع سوخت در کشور از مردم درخواست دارد تا کنترل مصرف، کاهش میزان مصرف و بهینه‌سازی مصرف سوخت به ویژه در سوخت مایع شامل بنزین، گازوئیل، نفت‌ سفید و گاز مایع را در دستور کار قرار دهند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.