سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رژیم صهیونیستی: اروپا در امور داخلی ما دخالت نکند

وزیر خارجه رژیم صهونیستی از اتحادیه اروپا خواست تا در امور داخلی این رژیم مداخله نکند و کمک‌های مالی به فلسطینیان را متوقف کند.

وزارت خارجه رژیم صهیونیستی، امروز (سه شنبه) در بیانیه‌ای اعلام کرد که الی کوهن، وزیر امور خارجه این رژیم با جوزپ بورل، مسئولیت سیاست خارجی اتحادیه اروپا تلفنی گفت‌وگو کرده است.

در این بیانیه آمده است که کوهن خواستار رد هرگونه تلاش برای مداخله در امور سیاسی و داخلی رژیم صهیونیستی شده است.

طبق گزارش روسیا الیوم، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی از بورل خواسته تا حملات فلسطینی‌ها را با حملات این رژیم مقایسه نکند.

کوهن در این تماس تلفنی با درخواست از بورل برای درک وضعیت امنیتی پیچیده در سرزمین‌های اشغالی، گفت: «دخالت اتحادیه اروپا در سیاست داخلی اسرائیل و تأمین مالی فلسطینیان باید متوقف شود.»

اتحادیه اروپا درباره این بیانیه وزارت خارجه اسرائیل اظهار نظری نکرده است.

نمایندگان ۱۵ کشور اروپایی روز دوشنبه از رژیم صهیونیستی خواستند تصمیمات خود را برای اخراج خانواده‌های فلسطینی از خانه‌هایشان در شیخ جراح، سیلوان و شهر قدیمی بیت المقدس شرقی لغو کند.

در ۷ مارس بیانیه‌ای که بورل به نمایندگی از کشور‌های عضو اتحادیه اروپا صادر کرد، از رژیم صهیونیستی خواست تا گسترش شهرک‌سازی را که طبق قوانین بین‌المللی غیرقانونی است، متوقف کند و عاملان خشونت شهرک‌نشینان علیه فلسطینی‌ها را مجازات کند.

شهرک حواره در جنوب نابلس در ۲۶ فوریه شاهد حملات بی‌سابقه شهرک نشینان صهیونیست بود که منجر به شهادت یک فلسطینی، زخمی شدن ده‌ها تن دیگر و سوزاندن و تخریب ده‌ها خانه و خودرو شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
ایرانیومU-238
۰۰:۳۳ ۲۵ اسفند ۱۴۰۱
دشمنی رژیم آپارتاید صهیونیستی با نسل بشر و تمامیت ارضی و عرضی کل کره زمین به همه جهانیان ثابت شده. باید تمام اسرار یهودیت و صهیونیسم و تروریسم بین المللی بر ملا شود. چطور زباله های هسته ای یهودیان به حلقوم فلسطینیان ریخته میشود و همه کودکان و مردم فلسطین سرطان می گیرند ولی کسی دخالت نکند؟
ناشناس
۱۱:۳۶ ۲۴ اسفند ۱۴۰۱
دنیا باید دخالت کنه اروپا که کاری نکرده حالا یه کمک به فلسطینیها شد دخالت !
ناشناس
۰۹:۳۶ ۲۴ اسفند ۱۴۰۱
نمک خوردن و نمکدان شکستن همین است کل موجودیت صهیونیست تا توسط انگلیس و کمک اروپا شکل گرفته حالا خود اسرائیل به آنها داره جفتک پرانی میکند
ناشناس
۰۹:۰۷ ۲۴ اسفند ۱۴۰۱
واقعا !! براي ايران بيانات ديكري ميفرموديد
ناشناس
۰۵:۵۷ ۲۴ اسفند ۱۴۰۱
پررو خودش همه جا دخالت مى كنه بعد ميگه كسى در مورد ما دخالت نكنه به اين ميگن سنگ پاى اشغالى