سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انشعابات مدارس چهارمحال و بختیاری بدون اطلاع قبلی قطع نشود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: دستگاه‌های خدمات‌رسان استان حق قطع انشعابات مدارس بدون اطلاع قبلی را ندارند.

محسن حسین‌میرزایی روز سه‌شنبه در شورای آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: ایثار شهیدان باعث شد تا میدان نبرد از داخل کشور به خارج از مرز‌ها منتقل شود.

وی گفتمان فاخر انقلاب اسلامی، شهدا و امام خمینی (ره) را ایستادگی، مقاومت و کار جهادی در برابر دشمنان جمهوری اسلامی دانست و افزود: دوری از این گفتمان باعث متوقف برخی امور شده و پیشرفت و تعالی کشور و چهارمحال و بختیاری نیازمند فعالیت جهادی است.


بیشتر بخوانید


حسین‌میرزایی مردمی شدن امور را ضروری اعلام و تصریح کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون حضور مردم در صحنه‌های مختلف باعث پویایی و بالندگی شده است.

وی فعالیت‌های جهادی در دوران دفاع مقدس را باعث نجات کشور دانست و یادآور شد: اقدامات جهادی موفقیت در زمینه‌های مختلف و رفع مشکلات کشور را به‌دنبال دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری آموزش و پرورش را جایگاه اصلی اجرای فرمان جهاد تبیین دانست و اظهار داشت: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی باید در این مجموعه مورد توجه قرار گیرد.

وی گفت: تقویت اعتماد به نفس و باور‌های دینی در مدارس مورد توجه جدی قرار گیرد.

حسین‌میرزایی تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری برای برگزاری امتحانات نهایی سالن‌های خود را در اختیار آموزش و پرورش استان قرار دهند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
بختیاری
۰۸:۵۳ ۲۴ اسفند ۱۴۰۱
مگه قرار نبود آب و برق و گاز همه مدارس رایگان شود و این قانون مجلس است مسولان استان گویا خیلی عقبید
بختیاری
۰۸:۵۳ ۲۴ اسفند ۱۴۰۱
مگه قرار نبود آب و برق و گاز همه مدارس رایگان شود و این قانون مجلس است مسولان استان گویا خیلی عقبید