سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه ۲۵ سبک فعال رزمی دارد

رئیس هیات ورزش‌های رزمی استان کرمانشاه گفت : در استان ۲۵ سبک فعال رزمی با بیش از ۳۵۰ مربی و ۴۳۰۰ ورزشکار بیمه‌شده سازمان‌یافته داریم.

غلامرضا طیبی رئیس هیات ورزش‌های رزمی استان کرمانشاه گفت : امروزه ورزش‌های رزمی با توجه به مزایا و فواید آن از جذابیت خاصی نزد جوانان و نوجوانان برخوردار است که می‌تواند زمینه‌ساز شناسایی و پرورش استعداد‌ها باشد.

رئیس هیات ورزش‌های رزمی استان کرمانشاه افزود: تعداد ورزشکاران هیات ورزش‌های رزمی در استان بیش از ۹ هزار نفر است که تعداد ۴۳۰۰ نفر ساماندهی شده و دارای کارت بیمه هستند.

وی با اشاره به اینکه این آمار از لیست بیمه شدگان بدست آمده، گفت: از این تعداد ۱۵۰۰ نفر یعنی یک سوم خانم‌ها هستند و مابقی در بخش آقایان فعالیت دارند.

طیبی گفت: ورزش‌های رزمی دارای بیش از ۱۴۰ رشته و سبک‌های متنوع است که ۲۵ سبک آن در استان تایید و دارای مجوز هستند.

وی با بیان اینکه در این استان بطور میانگین ۳۵۰ مربی رزمی کار فعالیت حضور دارند، گفت: حدود ۸۰ درصد رزمی‌کاران به سبک کیک بوکسینگ علاقه‌مند هستند.

طیبی با بیان اینکه لازمه قهرمانی و تداوم آن وجود امکانات مناسب در باشگاه و محل تمرین ورزشکاران است، تصریح کرد: در کرمانشاه بیش از ۱۰۰ سالن خصوصی مختص ورزش‌های رزمی فعالیت دارند.

وی به اهمیت ورزش رزمی اشاره کرد و گفت: انجام ورزش‌های رزمی باعث تاثیرات بسیار مثبتی در رشد و تقویت استخوان‌ها خواهد شد و همچنین سلامت ذهن و فکر و کاهش اضطراب از فواید و مزایای ورزش‌های رزمی است .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.