سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هشدار پلیس به هنجارشکنان چهارشنبه سوری

فرمانده انتظامی لرستان گفت: پلیس به حکم قانون و خواست مردم با افرادی که به بهانه چهارشنبه سوری با رفتار پرخطر برای شهروندان ایجاد مزاحمت نمایند بدون اغماض برخورد می‌کند.

یحیی الهی اظهار داشت: با توجه به قرار گرفتن در ایام پایانی سال، پلیس به دنبال افزایش ضریب امنیتی اماکن خصوصی و عمومی و تمهیدات لازم برای آسایش شهروندان می‌باشد که در این خصوص اقدامات و طرح‌های ویژه‌ای پیش بینی کرده است.

وی با اشاره به آمادگی کامل پلیس در چهارشنبه آخرسال و تعطیلات نوروزی افزود: در این ایام با افزایش گشت‌های خودرویی و موتوری همچنین گشت‌های پیاده انتظامی، تمهیدات ویژه‌ای برای حفظ امنیت و آسایش شهروندان در نظر گرفته شده است.

سردار الهی اظهار داشت: همه ساله در چهارشنبه آخرسال شاهد تلفات جانی و مالی برای برخی از شهروندان هستیم که امسال اقدامات فرهنگی و آموزشی خوبی با همراهی مردم، صدا و سیما، ادارات و سازمان‌ها برای کاهش این موارد انجام شده است.

وی با اشاره به شناسایی نقاط پرخطر در مورد چهارشنبه آخرسال تصریح کرد: پلیس مخالف شادی مردم نیست بلکه در کنار آن‌ها است بنابراین با حفظ خطوط قرمز در مورد امنیت و آسایش شهروندان، استقرار در مناطق پرخطر و اشراف اطلاعاتی، نسبت به حفظ سلامت و امنیت مردم اقدام می‌کند.

وی با اشاره به کشف بیش ۱۱۶ هزار عدد ترقه و مواد آتش زا توسط پلیس لرستان افزود: به منظور پیشگیری از حوادث تلخ چهارشنبه آخرسال، والدین و خانواده‌ها حرکات و رفتار فرزندان خود را کنترل کنند.

سردار الهی با هشدار به افراد هنجارشکن در روز چهارشنبه آخرسال گفت: خودرو‌هایی که در این روز برای شهروندان ایجاد مزاحمت کنند تا بعد از تعطیلات نوروز توقیف می‌شوند و افراد متخلف نیز تا بعد از تعطیلات نوروز در بازداشت به سر خواهند برد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.