سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عرضه ۳۴ قلم کالای اساسی در آذربایجان شرقی

 رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی از اجرای طرح فجر تا فطر در فروشگاه‌های زنجیره‌ای سراسر استان خبر داد و گفت: تعداد ۳۴ قلم کالای اساسی با تخفیف ۱۰ تا ۲۵ درصدی عرضه می‌شود.

آقای فتحی گفت:پیرو صحبت‌های رئیس جمهور و جلسات مشترکی که وزیر جهادکشاورزی و مدیران ارشد  وزارتخانه جهاد کشاورزی با فروشگاه‌های زنجیره‌ای کشور داشتند طرح فجر تا فطر در تمامی فروشگاه‌های زنجیره‌ای کشور همچنین ۷۰ فروشگاه زنجیره‌ای در سطح تبریز و شهرستان‌های آذربایجان شرقی آغاز شده است.

وی تاکید کرد: این طرح می‌تواند آرامشی در حوزه بازار ایجاد کرده و تا پایان ماه رمضان به آرامش و ثبات در وضعیت بازار کمک کند و در ایام پرمصرف کالا‌های اساسی وضعیت باثباتی شکل بگیرد.

وی ادامه داد: این طرح برای تقویت توان خرید و بهبود سبد معیشت هموطنان عزیز برنامه‌ریزی شده و فروشگاه‌های زنجیره‌ای با هماهنگی تامین کنندگان کالا‌های اساسی تخفیفات ۱۲ تا ۳۰ درصدی را برای عرضه و فروش تدارک دیده‌اند. هدف از فروش کالا‌ها با تخفیفات ویژه تلاش در جهت ایجاد فضایی آرام و بدون دغدغه برای تامین مایحتاج اساسی در آستانه سال نو و ماه مبارک رمضان است.

آقای فتحی اظهار کرد: در طرح فجر تا فطر تعداد ۳۴ نوع کالا از جمله انواع برنج خارجی، مرغ گرم و منجمد و گوشت منجمد تنظیم بازار با تخفیفات ویژه و به صورت فروش فوق‌العاده عرضه می‌شود. بازرسی و کنترل بازار برای نظارت بهتر و بیشتر بر کیفیت و قیمت کالا‌های عرضه شده در فروشگاه‌های زنجیره‌ای در ایام پایانی سال تشدید شده است.

 وی با بیان اینکه این کالا‌ها به مدت سه ماه توسط فروشگاه‌های زنجیره‌ای بدون سود به فروش می‌رسد ادامه داد: در ایام عید نوروز و ماه مبارک رمضان در مورد تامین فرآورده‌هایی مانند مرغ و گوشت منجمد مشکلی نداریم و وضعیت تامین نهاد‌های دامی ذخایر کشور نیز بسیار خوب است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.