سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح عیدانه به منظور تشدید نظارت و بازرسی‌ها بر کیفیت خدمات

مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه گفت : در راستای بهبود و ارتقای خدمات گردشگری به مسافران نوروزی و کیفیت کالا‌های نوروزی و ماه مبارک رمضان؛ این اداره کل اجرای طرح "عیدانه" را به منظور تشدید نظارت و بازرسی‌های خود بر کیفیت خدمات و کالا‌ها را در دستور کار جدی قرار داده است.

مهدی حسین‌پور مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه در نشست خبری که در سرسرای اداره کل استاندارد استان کرمانشاه برگزار شد؛ گفت : در روز‌های پایانی سال به منظور جلوگیری از التهاب بازار و اجحاف در حق مردم؛ طرح "عیدانه" با هدف ارتقا کیفیت خدمات در بخش دولتی و خصوصی در ۱۲ محور در دستور کار این اداره کل قرار گرفته است.

وی یکی از مهمترین حوزه‌های این طرح را؛ نظارت بر کیفیت بخشی خدمات به مسافران نوروزی و گردشگران که می‌توانند باعث رونق استان شوند عنوان کرد و گفت: در این طرح از مراکز اقامتی مانند هتل ها، هتل آپارتمان ها، زائر سرا‌ها در راستای ارایه خدمات مناسب و در خور مسافران بازرسی‌های ویژه صورت گرفته است.

حسین‌پور بر نظارت شدید بر ارایه خدمات با کیفیت در حوزه مسافربری استان مانند خدمات پایانه‌ها و اتوبوسرانی به مسافران، ایستگاه راه آهن، فرودگاه شهید اشرافی اصفهانی شهر کرمانشاه، مراکز پذیرایی مانند کیفیت و بهداشت رستوران ها، اغذیه فروشی ها، قهوه خانه ها، کافی شاپ ها، مراکز میوه و تره بار، و همچنین کیفیت و قیمت کالا‌های فروشگاه‌های زنجیره‌ای در طرح عیدانه خبر داد.

مدیرکل اداره استاندارد استان کرمانشاه از برنامه نظارت شدید اداره استاندارد استان کرمانشاه بر کیفیت و کم فروشی شیرینی فروشی‌ها و آجیل فروش‌ها در آستانه عید نوروز اشاره کرد و افزود: در ایام همچنین بر فعالیت با کیفیت قالی شویی‌های استان برای اولین نظارت شد.

حسین‌پور گفت: در این طرح هر هفته با کم فروشی در سطح بازار و چگونگی کیفیت ارایه خدمات ارگان‌های دولتی و بخش خصوصی از طریق بازرسی‌های مستمر نظارت می‌شود.

وی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۱ بیش از ۱۴ هزار ماموریت ویژه در راستای بازرسی و کنترل کیفیت کالا در سطح بازار و واحد‌های تولیدی در استان کرمانشاه انجام شده است گفت: طرح عیدانه اداره کل استاندارد کرمانشاه تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.