سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آماده‌باش آتش‌نشانان کرج در چهارشنبه سوری

شهردار کرج گفت: ۹۹ دستگاه خودرو و ۲۱۴ نیروی عملیاتی آتش‌نشانی در چهارشنبه‌سوری به حالت آماده‌باش درآمدند.

مهرداد کیانی شهردار کرج به شهروندان تأکید کرد که مجموعه مدیریت شهری خصوصاً سازمان آتش نشانی آمادگی کامل برای مقابله با حوادث احتمالی در این شب را دارد، وی گفت: به منظور مقابله با هرگونه حادثه احتمالی در شب چهارشنبه آخر سال، ۹۹ دستگاه خودروی عملیاتی به حالت آماده باش کامل در نظر گرفته شده که در هر خودروی عملیاتی سه نفر نیروی متخصص آتش نشانی حضور دارند.

او می‌گوید: در سازمان آتش نشانی مرسوم است که به صورت معمول و روزانه ۱۷۳ نیروی آتش‌نشانی در حالت آماده باش قرار دارند اما در شب چهارشنبه آخر سال با پیش‌بینی برخی حوادث این رقم نیروهای آماده باش در آتش نشانی کرج افزایش قابل توجهی خواهد یافت به صورتی که ۱۴۱ نیروی عملیاتی به آنان اضافه خواهند شد.

شهردار کرج با آرزوی سلامتی و شادی برای تمام شهروندان کرجی و شبی بی‌حادثه در چهارشنبه سوری امسال گفت: در این شب مجموعه مدیریت شهری با هماهنگی کامل با دیگر ارگان‌ها از جمله هلال احمر، اورژانس، نیروی انتظامی و راهور در خدمت شهروندان است. در صورت رخداد هرگونه حادثه‌ای سریعاً با شماره تلفن ۱۱۵، مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی و ۱۲۵، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تماس بگیرند. همچنین در کنار اقدامات عملیاتی در شب چهارشنبه سوری مشاوران ایمنی در سامانه ۱۲۵(ستاد فرماندهی) آماده پاسخگویی به سؤالات شهروندان و مشاوره هستند.

او می‌گوید: با هماهنگی صورت گرفته در سطح استان، مجموعه مدیریت شهری کرج و به ویژه سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی آماده کمک و همکاری با شهرهای اقماری نیز هست و در صورت بروز حوادث خاص در این شب به دیگر ساکنان استان این اطمینان را می‌دهیم که شهرداری کرج در صورت لزوم به کمک آنان خواهد شتافت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.