سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نظارت بر نانوایی‌های اردبیل به طور مداوم انجام می‌شود

فرماندار اردبیل گفت: با توجه به فرا رسیدن تعطیلات عید نوروز نظارت بر نانوایی‌ها در این شهرستان به طور مداوم انجام می‌شود.

سید محمد اعتماد اعجازی گفت: نظارت بر نانوایی‌ها در شهرستان اردبیل به طور مداوم انجام می‌شود و با نانوایان متخلف توسط دستگاه‌های مربوطه برخورد و نانوایان موفق هم تشویق می‌شوند.

فرماندار اردبیل در مراسم تجلیل از نانوایان شهرستان اردبیل که خدمات دهی مناسب و نان با کیفیت به مردم ارائه کردند گفت: یکی از اولویت اساسی در شهرستان ارتقای کیفیت نان و دسترسی راحت مردم به نان است و در این راستا نانوایان موفق مورد تشویق قرار می‌گیرند.

اعتماد اعجازی با اشاره به اینکه با برنامه ریزی‌های انجام شده و افزایش ساعات پخت نان در شهرستان از تشکیل صف‌های طولانی در نانوایی‌های شهرستان کاسته شده و به حالت عادی بازگشته است.

او بر لزوم رقابت در نانوایی‌ها برای ارتقای کیفیت نان در شهرستان اردبیل تاکید کرد و گفت: تهیه آرد با کیفیت برای پخت نان با کیفیت در شهرستان مبنای کار قرار گرفته است.

فرماندار اردبیل بیان کرد: با توجه به روز‌های آخرسال و فرا رسیدن تعطیلات نوروزی و حضور گردشگران در شهرستان اردبیل برای تامین نان گردشگران و دسترسی راحت گردشگران و مردم به نان تمهیدات لازم در شهرستان دیده شده است.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.