سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش ۲ برابری تولید شکر در نیشکر هفت تپه

در دومین سال واگذاری هفت‌تپه به توسعه نیشکر، پیش‌بینی می‌شود از میزان برداشت ۴۰۰ هزار تن نیشکر، ۴۰ هزار تن شکر استحصال شود که نسبت به سال زراعی گذشته افزایش دو برابری دارد.

علیرضا دورباشی‌زاده مدیرعامل جدید کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه در آیین تکریم و معارفه جمعی از مدیران کشت و صنعت‌های نیشکری و شرکت‌های تابعه، از برنامه‌ریزی برای رونق تولید در هفت‌تپه خبر داد و افزود: این مسیری است که با همدلی همه کارگران محقق خواهد شد.

او  امنیت، اشتغال و تولید را سه رکن اصلی فعالیت شرکت‌های نیشکری برشمرد و گفت: فعالیت واحد‌های نیشکری، توسعه منطقه را به دنبال داشته است.

 مدیرعامل جدید کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه  در ادامه ضمن قدردانی از تلاش‌های محمد فتحی مکوند مدیرعامل سابق گفت:  راهی که او در بازسازی هفت‌تپه و بازگرداندن رونق تولید به این مجموعه نیشکری آغاز کرده را با تمام توان ادامه می‌دهیم.

آقای دورباشی زاده به آمار برداشت نیشکر و تولید شکر اشاره کرد و گفت: تاکنون ۳۰ درصد مزارع نیشکر برداشت شده و از این میزان برداشت، بیش از ۱۰ هزار تن شکر تولید شده است.

او با اشاره به همسان‌سازی حقوق پرسنل هفت‌تپه ادامه داد:  بر اساس دستور مدیرعامل توسعه نیشکر، همسان‌سازی حقوق کارگران کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه از اول اسفندماه امسال اعمال و تمامی کارگران و رده‌های شاغل از مزایای آن برخوردار می‌شوند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.