سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح نوروزی آرامش بهاری در ۳۰ بقعه متبرکه کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد گفت: این طرح از بیست و پنجم اسفند ماه آغاز و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی افزود: مراسم تحویل سال نو به عنوان یکی از برنامه‌های شاخص طرح نوروزی آرامش بهاری با اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و قرآنی در بقاع متبرکه برگزار خواهد شد.
 
مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در این طرح، ۳۰ بقعه متبرکه استان آمادگی حضور مسافران را دارند تا بتوانند از امکانات و خدمات رفاهی گردشگری مذهبی استفاده کنند.
 
وی گفت: با توجه به تقارن نوروز با ماه مبارک رمضان، پیش‌بینی می‌شود که شرایط و زمان سفر‌های نوروزی نسبت به سال‌های گذشته، تغییراتی داشته باشد.
 
حجت‌الاسلام نصیر الاسلامی افزود: بر اساس این سطح بندی سه بقعه متبرکه شاخص استان در سطح یک (بقعه متبرکه امامزاده بی‌بی‌حکیمه (س)، بقعه متبرکه امامزاده سید محمود (ع) در قلعه رئیسی کهگیلویه، و بقعه متبرکه امامزاده مختار (ع) دریاسوج، ۱۰ بقعه متبرکه سطح دو و هفده بقعه متبرکه در سطح سه میزبان طرح نوروزی آرامش بهاری است.
 
وی ادامه داد: اوقاف و امور خیریه استان برنامه‌های ویژه‌ای در ایام تعطیلات نوروز و ماه مبارک رمضان در بقاع متبرکه برگزار می‌کند.
 
مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: ۲۲۵ بقعه متبرکه در سامانه جامع بانک مدیریت اطلاعات موقوفات و بقاع متبرکه استان کهگیلویه و بویراحمد ثبت شد.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.