سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۱ کشته و زخمی در برخورد خودرو با عابران در کانادا

در پی برخورد یک خودروی وانت بار با عابران در شهر کوچکی در کبک کانادا دو نفر کشته و ۹ نفر زخمی شدند.

پلیس استان کبک کانادا اعلام کرد در پی برخورد یک خودروی وانت بار با عابران در شهر کوچک امکی Amqui این استان دو نفر کشته و ۹ نفر زخمی شدند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، پلیس استان کبک اعلام کرد: دو نفری که کشته شدند دو مرد مسن حدودا ۶۰ ساله و ۷۰ ساله هستند و سه نفر از زخمی‌ها نیز کودک هستند.

هلن سن پی یر، سخنگوی پلیس کبک به خبرگزاری فرانسه گفت یک مرد ۳۸ ساله در محل حادثه بازداشت شد و تحقیقات برای مشخص شدن شرایط وقوع حادثه در جریان است.

او افزود همه چیز حاکی از آن است که این حادثه یک رویداد بوده است و دیگر خطری در منطقه وجود نخواهد داشت و بیشتر از یک مظنون نیز وجود ندارد.

این حادثه کمی پس از ساعت ۱۵:۰۰ (به وقت محلی) در مرکز شهر امکی روی داد. امکی با شش هزار نفر جمعیت در شمال شرق شهر کبک واقع است.

شاهدان به رسانه‌های محلی گفتند یک وانت بار با چند عابر در پیاده رو برخورد کرد و نزدیک به ۵۰۰ متر به مسیر ادامه داد و عابران دیگر را زیر گرفت.

اوایل فوریه، مردی عمدا با اتوبوس خود به یک مهدکودک نزدیک مونترال کوبید، دو کودک چهار ساله را کشت و شش نفر دیگر را زخمی کرد.

در سال ۲۰۱۸ در تورنتو، بزرگترین شهر کانادا نیز در مرگبارترین حمله در تاریخ کانادا، مردی با خودروی خود مردم را در مرکز شهر زیر گرفت که به کشته شدن ۱۱ نفر و زخمی شدن ۱۶ نفر دیگر منجر شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۸:۵۰ ۲۳ اسفند ۱۴۰۱
مشروب = تریاک