سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمربی صنعت نفت آبادان:

با تمام وجود برای نفت آبادان می جنگیم

آقای ویسی با اطمینان از بهبود شرایط صنعت نفت آبادان در جدول لیگ برتر گفت : با تمام وجود برای نفت آبادان می جنگیم.

 عبدالله ویسی دوشنبه در نشست خبری بعد از بازی تیم های صنعت نفت آبادان و ملوان بندر انزلی پس از تساوی دو تیم گفت : بازی بسیار حساس و مهمی برای خوزستان بود و باید می‌بردیم حتی اگر بد بازی می‌کردیم ولی از نظر فنی هرچقدر خوب بودیم ولی نتوانستیم ببریم.

او با اشاره به حمایت هواداران در بازی امروز گفت: با تمام وجودمان برای آن ها مبجنگیم تا بتوانیم در بازی های بعد پیروز شویم و از ابقای این تیم در جدول لیگ برتر اطمینان داریم.

آقای ویسی بر همکاری همه ی مجموعه نفتی های آبادان برای بهبود جایگاه این تیم‌تاکید کرد و گفت : در تعطیلات عید استراحت و تفریح نداریم و هرکس میخواهد کنار خانواده اش باشد برود.
سرمربی تیم فوتبال فوتبال صنعت نفت آبادان در خصوص شکایت صنعت نفت نفت از نفت مسجد سلیمان گفت: از مسولان می‌خواهم این موضوع را پیگیری کنند و نمی‌دانم علت پاسخ ندادن شکایت چیست؟

نوع بازی ملوانی ها مانع برد صنعت نفت آبادان

مازیار زارع سرمربی تیم ملوان نیز در این نشست گفت : در رقابت امروز برد حق تیم آبادان بود اما بازیکنان ما تلاش کردند که برد به دست این تیم نرسد و با تساوی تمام شد.

او گفت : اگر این شکل فوتبالی که نفت انجام داد، از ابتدای فصل تاکنون انجام داده بود موفق می‌شد و حتی می‌تواند در ادامه نیز موفق باشد اما نیاز به  تداوم تلاش هایشان و همچنین حمایت مسئولان نیز دارد

به گفته این سرمربی بازی امروز با فشار و حملات انتحاری تیم آبادان بسیار سخت و کیفیت فوتبال فوق العاده بود.

او با تاکید بر فشار تحمیل شده از سوی صنعت نفت آبادان به ویژه در نیمه دوم این رقابت گفت : تیم ملوان در طول بازی وقت تلف نکرد و در مقابل فشارهای حریف بازی را از جریان نینداختیم.

آقای زارع گفت : تک امتیازی که از آبادان گرفتیم با ارزش بود.

 

زارع در پایان گفت: آرزوی قلبی من ماندن نفت در لیگ است و نباید ناامید شوند و حمایت مسئولان هم باید باشد. ما انزلی‌چی‌ها قلبا نفت آبادان را دوست داریم و حتما آبادانی‌ها چنین حسی به تیم ما دارند. هیچ چیز در این فوتبال نشدنی نیست و باید تمام تلاش خود را داشته باشند. امیدوارم اتفاقات خوبی رقم بخورد و ما هم جایگاهی خوبی به دست آوریم تا در نهایت هر دو تیم خوب شهرستانی سهمیه خود را حفظ کنند.

رقابت تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در هفته بیست و سوم لیگ برتر برابر میهمانش ملوان با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.