سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبیرخانه ستاد خدمات سفر استان اردبیل افتتاح شد

مدیرکل میراث‌فرهنگی استان اردبیل از افتتاح دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر استان در محل نگارخانه شاه اسماعیل خطایی مجموعه جهانی شیخ صفی‌الدین اردبیلی خبر داد.

حسن محمدی ادیب گفت: پس از برگزاری جلسات مستمر ستاد خدمات سفر، استان برای پذیرایی از مسافران نوروز ۱۴۰۲ آماده است و در همین راستا امروز دبیرخانه این ستاد افتتاح شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل در مراسم دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر استان اردبیل در محل نگارخانه شاه اسماعیل خطایی مجموعه پایگاه جهانی شیخ صفی‌الدین اردبیلی افزود: دستگاه‌های اجرایی استان اقدامات لازم را انجام داده‌اند و باقی اقدامات نیز در روز‌های آتی انجام می‌شود تا شرایط به صورت کامل برای مسافرت‌های نوروزی آماده شود.

محمدی ادیب تاکید کرد: با توجه به تقارن عید نوروز و ماه مبارک رمضان احتمال شروع زودهنگام سفر‌های نوروزی وجود دارد و به همین دلیل از امروز و با استقرار نمایندگان دستگاه‌های اجرایی مختلف دبیرخانه ستاد خدمات سفر در محل نگارخانه خطایی کار خود را آغاز کرد.

او ادامه داد: استان اردبیل به لحاظ موقعیت جغرافیایی، مواهب خدادادی، آثار تاریخی و فرهنگی و تاسیسات گردشگری شرایط بسیار خوبی را به ویژه در فصل‌های بهار و تابستان دارد که می‌تواند به عنوان یکی از مقاصد اصلی سفر باشد.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.