سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعال بودن دوربین‌های ثبت تخلف جاده‌ها در عید نوروز

رییس پلیس راه استان قزوین از اعمال جریمه رانندگان متخلف در جاده‌های اصلی و بزرگراه‌های این استان توسط دوربین‌ها و تیم‌های گشت نامحسوس در تعطیلات نوروز خبر داد.

 سرهنگ فرهاد ذاکری منش رییس پلیس راه استان اظهار کرد: در حال حاضر تمامی دوربین‌های کنترل سرعت و ثبت تخلف جاده‌ها و بزرگراه‌های استان فعال بوده و علاوه بر ثبت و ضبط تخلفات رانندگی، سرعت میانگین را نیز کنترل می‌کند.

وی با اشاره به اینکه از روز گذشته ترافیک در سطح جاده‌های ارتباطی این استان رنگ و بوی نوروزی به خود گرفته، افزود: با توجه به نزدیک شدن نوروز و افزایش حجم سفرها، به رانندگان توصیه می‌شود تا از زمان حرکت خود از مبدا و رسیدن به مقصد از هرگونه عجله و شتاب اجتناب کرده و مشاهده شهر‌های بین راه و مناظر جاده‌ای را نیز جزو سفر بدانند.

سرهنگ ذاکری منش تاکید کرد: با توجه به پیش بینی اداره کل هواشناسی استان، امروز شاهد بارندگی در سطح منطقه هستیم و به رانندگان توصیه می‌کنیم تا ضمن احترام گذاشتن به قوانین و مقررات رانندگی، از هرگونه سرعت و سبقت غیرمجاز در سطح راه‌های اصلی و فرعی خودداری کنند و در هوای بارانی فاصله طولی با خودرو مقابل را رعایت کنند.

این مسوول انتظامی اضافه کرد: طرح رزمایش نوروزی پلیس راه استان قزوین نیز فردا سه شنبه همزمان با سراسر کشور و با برگزاری مراسم رسمی آغاز می‌شود و تمامی نیرو‌های پلیس راه تا پایان تعطیلات نوروزی و به صورت ۱۰۰ درصد در سطح جاده‌های استان مستقر خواهند بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.