سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تداوم تامین گوشت قرمز و مرغ منجمد در نمایشگاه‌های استان قزوین

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: تامین گوشت قرمز منجمد و مرغ منجمد در نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا‌های اساسی استان تداوم دارد.

 محمدحسین عطایی سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در نشست کارگروه فرعی قرارگاه امنیت غذایی استان گفت: تامین گوشت قرمز منجمد و مرغ منجمد با توجه استقبال خوب مردم در نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا‌های اساسی این استان تداوم خواهد داشت.

عطایی افزود: آمار خرید گوشت قرمز و مرغ در نمایشگاه‌های عرضه مستقیم اقلام خوراکی این نشان از استقبال خوب مردم در خصوص این کالا‌های اساسی است.

وی اضافه کرد: گوشت گرم قرمز نیز با هدف تنظیم بازار و کاهش قیمت تهیه و توزیع خواهد شد و این مهم تا تامین نیاز شهروندان ادامه دارد.

عطایی بیان داشت: هدف اصلی کارگروه امنیت غذایی در حوزه تامین کالا‌های اساسی ابتدا دسترسی سریع مردم به اقلام خوراکی مورد نیاز و سپس تعادل بخشی در قیمت بازار و میزان عرضه و تقاضا است.

این مسئول خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش تقاضای مردم برای خرید کالا‌های اساسی و بالا رفتن میزان تراکنش‌ها قرار شد تا نظارت‌های صنفی با هدف برخورد با متخلفان در روز‌های پایانی سال تشدید شود.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین یادآور شد: شهروندان می‌توانند در راستای نظارت همگانی با مشاهده هرگونه تخلف در بازار موضوع را به سامانه ۱۲۴ گزارش دهند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.