سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شناسایی هزار میلیارد تومان از اموال قاچاقچیان در گلستان

دادستان مرکز استان گلستان از عزم دستگاه قضایی برای ضربه زدن به بنیان‌های مالی قاچاقچیان خبر داد.

محمود اسپانلو امروز دوشنبه ۲۲ اسفند در کارگاه آموزشی شناسایی اموال قاچاقچیان موادمخدر در استان از تبیین آیین نامه شناسایی اموال قاچاقچیان در استان خبر داد و گفت: تبیین این آیین نامه و دستورالعمل، باب جدیدی در پرونده‌های پولشویی در استان باز کرده است و با استفاده از همین راهکار، ۶ پرونده مهم در حوزه موادمخدر و پولشویی در استان تشکیل داده ایم که فقط در یک فقره بالغ بر هزار میلیارد تومان اموال و املاک شناسایی شده است.

دادستان مرکز استان گلستان از افزایش سخت گیری برای استرداد اموال قاچاقچیان موادمخدر هم خبر داد و گفت: امسال کاهش ۷۵ درصدی استرداد اموال قاچاقچیان را داریم و نشان می‌دهد عزم ما برای برخورد با قاچاقچیان جزم شده است.

او افزود: اگر در پرونده‌های موادمخدر به صرف مجازات اکتفا کنیم توفیق نخواهیم داشت و باید روی شناسایی اموال حاصل از قاچاق و پولشویی تمرکز کنیم.

اسپانلو ادامه داد: اگر نتوانیم قضات و ضابطان قضایی را در شیوه‌های شناسایی و توقیف اموال قاچاقچیان توانمند کنیم، نخواهیم توانست هزینه ارتکاب جرم در تجارت پرسود موادمخدر را بالا ببریم.

دادستان اسپانلو تاکید کرد: فقط با شناسایی بنیان‌های مالی قاچاقچیان موادمخدر می‌توانیم در عرصه مبارزه با این تجارت مرگ موفق باشیم و آموزش و توانمند سازی همکاران می‌تواند در این راه به ما کمک کند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.