سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ممنوعیت تردد نوروزی خودرو‌های سنگین در اصفهان

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار شهرداری اصفهان گفت: تردد خودرو‌های ناوگان باری سنگین، نوروز ۱۴۰۲ در شهر اصفهان ممنوع است.

سیدعلی عبداللهی مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار شهرداری اصفهان، اظهار کرد: از بیست‌ونهم اسفند تا چهاردهم فروردین ۱۴۰۲ گروه‌های گشت بازرسی در قالب ستاد نوروز در شهر فعال می‌شوند.

او گفت: تردد خودرو‌های سنگین حامل بار و کالا در نوروز ممنوع است و در موارد ضروری تردد این ناوگان فقط با مجوز سازمان حمل‌ونقل بار شهرداری اصفهان امکان پذیر است.


مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار شهرداری اصفهان افزود: به رانندگان خودرو‌های سنگین همچون کامیون حامل بار و کالا توصیه می‌شود به‌منظور جلوگیری از اعمال قانون توسط پلیس راهور از تردد شهری در نوروز خودداری کنند، چون در غیر این صورت خودروی آن‌ها به پارکینگ منتقل می‌شود.

عبداللهی اضافه کرد: شهروندان و رانندگان می‌توانند هرگونه تخلف خودرو‌های سنگین و نیمه‌سنگین در شهر را از طریق تماس با سامانه ۱۳۷ و اعلام کد شناسایی رانندگان که با برچسب روی خودرو‌های وانت، نیسان، کامیونت و خودرو‌های نیمه‌سنگین درج شده، اطلاع دهند تا در به سرعت به تخلف آن‌ها رسیدگی شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.