سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استفاده از ظرفیت سد‌های اردبیل جهت توسعه صنعت آبزی پروری

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل گفت: از ظرفیت سد‌های استان با مصرف غیر شرب جهت توسعه صنعت آبزی پروری استفاده می‌شود.

علی حیدری اناری با بیان اینکه صنعت آبزی‌پروری گامی مهم در توسعه استان به شمار می‌رود گفت: شرکت آب منطقه‌ای با تمام توان و پتانسیل و ظرفیت‌های قانونی این شرکت، برای همکاری‌های دوجانبه با شیلات جهت توسعه اشتغال مبتنی بر آبزی پروری آماده است.

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای استان اردبیل افزود: با توجه به ظرفیت بالای سد‌های استان جهت توسعه صنعت آبزی پروری، حمایت جدی از این پروژه‌ها برای ایجاد اشتغال در استان لازم است.

مدیرکل شیلات استان اردبیل در ادامه گفت: همکاری و تعامل شیلات با آب منطقه‌ای می‌تواند هدف‌گذاری که برای میزان تولید آبزیان قرار داده شده است را افزایش دهد و با شناسایی ظرفیت‌های موجود در منابع آبی استان، یقیناً به این اهداف دست خواهیم یافت.

اله‌بخش در ادامه با اشاره به اهمیت طرح‌های توسعه پایدار و نیز اهمیت آبزی‌پروری به عنوان گامی مهم در امنیت غذایی و توسعه اقتصاد استان، از لزوم تعاملات سازنده برای ایجاد ظرفیت‌های جدید در طرح‌های آبزی‌پروری خبر داد.

گفتنی است با ایفای نقش ارزنده و مؤثر آب منطقه‌ای استان در اجرای تفاهم‌نامه مذکور، مشکلات عظیم تولید کنندگان استان مرتفع و موجب ورود سرمایه گذاران به حوزه شیلات و آبزی پروری شده است.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.