سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سفارت روسیه در کابل حمله انتحاری بر مرکز خبرگزاری تبیان را محکوم کرد

سفارت روسیه در کابل در واکنش به حمله انتحاری بر مرکز خبرگزاری تبیان خواستار مبارزه قاطعانه و سازش‌ناپذیر با تروریسم شد.

سفارت روسیه در کابل با صدور بیانیه‌ای حمله انتحاری بر مرکز خبرنگاری تبیان را نکوهش کرده و ابراز همدردی خود را با خانواده‌های قربانیان و زخمیان این انفجار ابراز نموده و بر ضرورت مبارزه‌ قاطع و سازش‌ناپذیر با عاملان چنین اقدامات هراس‌افکنانه تأکید کرده است.

در بیانیه‌ی سفارت روسیه در کابل آمده است: "ما در پی یورش تروریستی بر دفتر خبرگزاری صدای افغان (آوا) و مرکز تبیان در بلخ در قلب خود احساس درد می‌کنیم. سفارت روسیه به خانواده‌هایی که عزیزان خود را از دست داده‌اند تسلیت می‌گوید و برای زخمیان آرزوی بهبودی عاجل دارد".

سفارت روسیه در کابل در بیانیه‌ ای خود تروریسم را در همه اشکال آن نکوهش کرده و بر ضرورت مبارزه‌ی قاطعانه و سازش‌ناپذیر در برابر عاملان چنین اقدامات تروریستی که این‌بار بر ضد روزنامه‌نگاران صورت گرفته تأکيد کرده است.

بیانیه می‌افزاید: "در دنیای امروز، تروریسم مرزهای ملی را به رسمیت نمی‌شناسد. روسیه قاطعانه با تروریسم مقابله می‌کند و از همه کشورهای جهان می‌خواهد که فعالانه در این مبارزه مشارکت کنند".

در پی انفجار روز شنبه (۲۰ حوت) در دفتر نمایندگی مرکز تبیان و خبرگزاری آوا در مزارشریف که منجر به شهادت دو خبرنگار و زخم برداشتن ۳۷ نفر گردید؛ گروه تروریستی داعش مسئولیت این انفجار را برعهده گرفت.

برچسب ها: تبیان ، روسیه ، انفجار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.