سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راهداری اردبیل در حوزه حمل و نقل مسافر رتبه اول کشور را کسب کرد

مدیرکل راهداری استان اردبیل گفت: بر اساس ارزیابی‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، اردبیل در حوزه حمل و نقل عمومی مسافر رتبه اول کشوری را کسب کرد.

کلیم اله وثوقی با بیان اینکه کرایه حمل و نقل عمومی در طرح نوروزی امسال فعلاً افزایش پیدا نکرده افزود: پیش بینی می‌شود امسال سفر‌های نوروزی افزایش ۲۰ درصدی داشته باشد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل در بازدید از پایانه مسافری شهر اردبیل از افزایش ۱۵ درصدی فروش اینترنتی بلیط ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری خبر داد.

وثوقی از آمادگی کامل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل برای اجرای طرح نوروزی به ویژه در حوزه حمل و نقل مسافری خبر داد و تصریح کرد: همه تمهیدات و برنامه ریزی‌های لازم برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی انجام شده است.

او با اشاره تشدید نظارت بر عملکرد شرکت‌ها و ناوگان‌های حمل و نقل عمومی مسافری تصریح کرد: رضایت مندی مسافران اولویت اصلی راهداری است و مردم عزیز می‌توانند هرگونه شکایت خود را جهت رسیدگی در کمیسیون‌های مربوط به سامانه ۱۴۱ اطلاع دهند.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرائی ایمنی حمل ونقل استان اردبیل با قدردانی از همکاری و تعامل سازنده دستگاه قضایی با راهداری در ساماندهی بحث مسافرگیری از دور میادین خاطرنشان کرد: مدیریت ترمینال‌ها با شهرداری است و برای ساماندهی ترمینال‌های موجود در شهرستان‌های استان اردبیل مکاتبات و پیگیری‌های لازم انجام شده و راهداری نیز وظیفه تامین ناوگان و نظارت بر عملکرد شرکت‌های حمل و نقل مسافری را برعهده دارد.

او افزود: در طرح نوروزی امسال ۱۲۰۰ ناوگان حمل و نقل عمومی و ۶۰ شرکت مسافری خدمات لازم را به مردم عزیز ارائه خواهند کرد.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.