سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آماده باش ۸۵ آتش‌نشان در شب چهارشنبه سوری

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی کرمانشاه از آماده باش ۸۵ آتش‌نشان در شب چهارشنبه سوری خبر داد.

فرهاد فرهودی مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی کرمانشاه با اشاره به آماده باش همیشگی نیرو‌های آتش‌نشانی گفت : در شب چهارشنبه آخر سال تمام نیرو‌ها بصورت ویژه آماده‌باش هستند.

وی افزود: در این شب ۸۵ آتشنشان در یازده ایستگاه آتش‌نشانی شهر کرمانشاه در حالت آماده‌باش خواهند بود.

به گفته فرهودی در این یازده ایستگاه ۴۷ دستگاه خودروی آتش‌نشانی برای شب چهارشنبه آخرسال در وضعیت آماده باش قرار دارد.

فرهودی با اشاره به حوادث چهارشنبه سوری سال گذشته گفت: از جمله مهمترین حوادث این شب دو مورد انفجار بود که مجموعا پنج نفر در آن مصدوم شدند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی کرمانشاه ابراز امیدواری کرد با رعایت نکات ایمنی و مراقبت والدین از فرزندان و بویژه نوجوانان، چهارشنبه سوری امسال بدون حادثه سپری شود.

وی از تمامی والدین خواست که در این شب کنار فرزندان خود بوده و در صورت اصرار فرزندان برای آن‌ها مواد محترقه مجاز را از مراکز مجاز خریداری کنند.

وی افزود: توصیه می‌شود افراد در صورت تمایل برای روشن کردن آتش، حتما این کار را در محیط باز و در یک حجم بسیار کوچک انجام داده و از قرار دادن بنزین و گازوییل و الکل در کنار آتش خودداری کنند.

فرهودی گفت: توصیه می‌شود افراد از روشن کردن آتش زیردرختان، زیر سیم برق، کنار برق فشار قوی و کنار خودرو به طور جد خودداری کنند.

وی نسبت به پرتاب ترقه به سمت درختان، خودرو‌ها و منازل مسکونی هشدار داد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی کرمانشاه توصیه کرد: در صورتی که لباس افراد هنگام پریدن از روی آتش دچار حریق شد، به جای دویدن روی زمین دراز کشیده و غلت بزنند و اطرافیان هم بهتر است با استفاده از پتو یا هر پارچه دیگری آتش را خاموش کنند .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.